Deci super idee de teambuilding care, in mod normal, s-ar da pe bani. Pentru teambuildingu’ ideal, conditia de baza este sa lucrezi intr-o firma care are oameni picati de pe luna, inchistati la minte si cu idei multe, fixe, proaste. Odata indeplinita aceasta conditie, esti aranjat.

Se iau minimum 30 de oameni si se trimit in teambuilding. Nu mai putini de atat ca doar o echipa inchegata, legata, care lucreaza bine impreuna, productiva si misto se formeaza cu cat mai multi oameni astfel incat sa se piarda cat mai multa informatie, sa iasa cat mai multe conflicte si sa existe cat mai multe idei diferite. Ergo ai obtinut ce ai dorit: scarba.

Se face un program fix, cat mai fix, care sa le umple oamenilor tot timpul, sa n-aiba loc sa mearga nici la baie. Teambuildingu nu inseamna distractie si veselie, ci munca si biciuire. Asadar, alegi o locatie cat mai departe de orice mijloc de transport, eventual intr-o statiune, in capat, intr-un colt intunecat.

Alegi un hotel de 4 stele astfel incat sa n-aiba nimeni ce comenta. Ii duci la mare eventual. Candva cand e chiar frig, astfel incat sa nu fie tentati sa faca plaja sau balarii d’astea.

Ii tii incuiati in hotel ca sa se distreze fortat, la cablul de net si tv, lipiti eventual de un geam care nu se deschide decat un sfert.

Programul de teambuilding trebuie sa fie unul de relaxare si relationare. Asa ca organizezi activitati indoor si outdoor (mama, ce ne-am englezit!) care sa cuprinda lucruri total diferite de ceea ce fac ei zi de zi. de exemplu, daca lucreaza oamenii in presa, ii duci la mare si ii pui sa faca reportaje video si sa le monteze. sa faca stiri si sa le prezinte, sa se joace de-a reporterii si cameramanii. Va fi super distractiv pentru toata lumea. Si deconectant, n-am ce zice… nu ar fi ca si cum fac asta toata ziua.

Ofera-le un meniu variat, astfel incat sa le iei gandul de la faptul ca au venit in timbilding ca sa munceasca. De exemplu, fa-le un meniu cu cartofi fierti la micul dejun, cartofi prajiti la pranz si cartofi taranesti la cina. Se vor bucura sigur.

Daca vor ceva de baut, sa-si cumpere. Ca nu e 100 de mii o bere la un hotel de 4 stele. Si oricum nu-s magazine. Deci sa nu le platesti consumatia… dupa ce ca i-ai dus la 4 stele, sa inghita.

Da-le ordine, multe ordine. Nu-i lasa sa miste sau sa aiba idei ca dauneaza grav muncii de echipe.

Si, nu in ultimul rand, nu uita sa faci un teambuilding cu oameni care nu s-au vazut in viata lor, care nu lucreaza si nu vor lucra niciodata impreuna.

In ziua plecarii, nemai fiind program stabilit, alunga-i cat mai repede. Pune plecarea la ora 12. Sa se trezeasca cu noaptea-n cap, sa-si faca bagaju, sa manance pe fuga, sa plateasca minibaru’ si alte seminte aruncate pe parcurs.

Mai departe, mult succes! Vei avea niste oameni fericiti!

De la Mamaia (cine naiba o fi avut ideea unui asemenea nume pentru o statiune?!), transmite Peculiar.