Si a venit si vara, de ceva vreme deja, dar pe blogul meu totul vine cu putina intarziere. Sa va bucurati de soare, mare, femei si alte cele care va dau fiori. Peculiara mai are 2-3 zile si pleaca la drum lung, in cautarea relaxarii pierdute. 18 ore de drum, mult Tarkan si o statiune cu nume de peste, insa, in final, sigur va merita. Nu neaparat pentru ca stiu ca voi ajunge intr-un loc superb, ci pentru ca la cum ma stiu pe mine si pe Peculiar, nu ne vom intoarce fara peripetii… sper totusi sa ne intoarcem macar.

Mi-am facut ganduri, planuri, dorinte… cum o sa fie, ce-o sa vedem, ce-o sa ne balacim, cum o sa ne relaxam. Totul superb. Insa am aflat recent ca planurile nu stau chiar asa. Peculiarul are alte planuri mari.

Peculiaru’: Iubita, sa-ti spun ce program vom avea.

Peculiara: Stiu… plecam sambata cu noaptea-n cap etc etc etc.

Peculiaru’: Nu ala, draga. Programul de acolo.

Peculiara: Ia zi, cum te-ai gandit?

Peculiarul, care pana acum nu era deloc un om al planurilor…

Peculiaru’: Pai o sa ajungem in jur de 11 noaptea. Facem un dus si ne culcam, ca sa ne trezim dimineata la ora 8.

Peculiara: Asa… e ok.

Peculiaru’: In fiecare dimineata ne vom trezi la 8. Luam micul dejun, la 9 suntem pe plaja. Stam pana la ora 11. Ne intoarcem. Dormim 3 ore- 3 ore jumate. Mancam, mergem de la ora 5 pana la 7 la plaja, ne intoarcem, facem o baie, iesim in oras. Ne culcam cel tarziu la ora 1, ca sa ne putem trezi la 8.

Peculiara: Wow, cata aventura… cata spontaneitate. Am totusi ceva obiectii.

Peculiaru’: Care, iubita?

Peculiara: Pai, in primul rand, ti se pare tie ca eu pot vreodata sa dorm la pranz? Si 3 ore jumate… In plus, nu mergem acolo ca sa dormim. Dormim cand ne intoarcem. Si mai am o curiozitate… sex cand facem, ca vad ca nu mai avem timp daca e sa ma iau dupa programul tau?

Peculiaru’: Avem timp, cum nu? La pranz n-o sa dormim mereu 3 ore jumate… si seara avem timp… si dimineata.

Peculiara: Pai dimineata, daca ne trezim la 8 si la 9 trei sa fim pe plaja, n-avem timp. La pranz tu dormi, eu ma plimb, ca nu-mi dorm sejurul. Iar seara eu o sa fiu prea obosita ca n-am dormit la pranz. Plus ca daca ne intoarcem din oras dupa ora 12, ar trebui sa ne super grabim, ca la ora 1 sa fim deja adormiti, ca pe urma nu ne mai trezim la 8 si nu mai ajungem la plaja la 9 si nu ne mai intoarcem la 11 si nu mai dormim la pranz si nu mai mancam cand trebuie si iesim in oras tarziu si ne intoarcem tarziu si tot asa. SI UITE CUM E DISTRUS TOT PROGRAMUL!

Peculiaru’: Eh, iubita, nu e chiar asa…

Peculiara: Daca-ti zic… eu propun sa-ti iei un cronometru, sa ne asiguram ca totul merge conform planului.

Peculiaru’: Degeaba faci tu misto, ca e bine cum zic.

Peculiara: Pai X a zis sa mergem pe mare intr-o zi. Oare poti sa dormi la pranz acolo? Mai bine nu mai mergem. Si a zis si de scuba… si de snorkeling… imi place mai mult planul lui. Tu dormi si noi o sa ne distram.

Peculiaru’: Pai nu o sa fie asa in fiecare zi…

Peculiara: Cat ai impresia ca stam? 5 luni? Planul tau e bun de mers la impachetari cu namol la Sangeroz Bai, iubitule, unde, de altfel, voi avea grija sa te trimit cu prima ocazie.

Asa ca Peculiaru’ a gasit un plan si mai eficient…

Peculiaru’: Dimineata la 8 ne trezim. Eu ma duc sa fac o baie in piscina si pe urma stau putin la soare. Timp in care tu faci micul dejun si ma ungi cu crema pe spate.

Peculiara: I-auzi… deci cu o mana fac de mancare, cu o mana te ung pe tine, cu o mana te sterg si cu o mana te culc la pranz, nu?

Peculiaru’: Nu, draga… apoi mancam, eu ma culc. Si daca tu oricum nu dormi, pregatesti pranzul, apoi mancam.

Peculiara: Ah, sigur am si eu voie sa mananc?

Peculiaru’: Normal, iubita, nu-s chiar asa. Si pe urma eu stau putin la soare…

Peculiara: In timp ce eu pregatesc cina, nu?

Peculiaru’: Asa, iubita. Dar o sa te mai fluier sa vii sa ma dai cu crema.

Peculiara: Inteleg… nu vrei mai bine sa-ti iau un clopotel, sa aud mai bine si sa fiu mai eficienta?

Peculiaru’: Asa, super idee.

Sambata calcam si impachetam…

Peculiaru’: Vezi ca trebuie sa calcam si costumul ala maro.

Peculiara: Pentru ce?

Peculiaru’: Pai de ocazie, asa… imi iau si cravata. Ce, tu nu-ti iei nimic de ocazie?

Peculiara: Ce ocazie, iubitule?

Peculiaru’: Pai mergem si noi la un restaurant, ceva… am vorbit si cu X si Y, si ei isi iau ceva elegant.

Peculiara: Glumesti, nu? Tu nu porti cravata nici picurat cu ceara…

Peculiaru’: Serios, iubita… daca se iveste ceva?

Peculiara: Ce sa se iveasca, draga?

Peculiaru’: O ocazie…

Peculiara: Mai degraba se iveste ceva pe drum si nu mai ajungem. Gen ramanem fara masina prin Bulgaria… daca nu cumva ramanem si fara viata. Si unde vrei sa mai tinem si costumul, ca se mototoleste numai daca sufli in directia lui?

Peculiaru’: Pai il agatam in masina…

Peculiara: Aha, deci eu sa nu-mi iau un bagaj mare, ca nu e loc, dar in capul meu va sta un costum.

Peculiaru’: Da.

Peculiara: Stii ce? Plecati voi, eu ma duc la Costinesti.

Si asa ne-am pregatit pentru o vacanta de vis… si voi reveni cu povesti din Orientul Mijlociu, caci sunt convinsa ca things will happen.

Pam Pam!