Peculiar se relaxeaza. Mai alearga pe o banda, mai o bicicleta, mai o maslina si pe urma o sauna. Exista si acolo, totusi, cateva personaje care o perturba din activitatea ei zenuistica, lucru deloc de mirat, de vreme ce Peculiar are oricum probleme cu toata lumea, e foarte critica si cu idei delirante. Iar aplatizarea afectiva nu o ajuta deloc.

Asadar, Peculiar e zen, dupa cum spuneam. Se iubeste mult. Doar ca sunt treburi care o oripileaza. Una din aceste treburi este o tanti. Aceasta tanti ori sta la sala toata ziua, ori ma urmareste, caci ma tot intalnesc cu ea. Nu am remarcat-o in sala, caci nu ma intereseaza treburile altora; fiecare e liber sa faca ce vrea. Eu ador libertatea, asa ca o sustin, in mai toate formele ei. Eu ma relaxez, altii isi pupa muschiul in oglinda, tipic.

Doar ca aceasta tanti de care va zic se simte un pic cam prea libera. In sensul de… libera de tot, pana si de haine. Este cu vreo 3 capete mai inalta decat Peculiara si… asta e mult, caci Peculiara are oricum fro 1.78, daca nu s-a mai tocit cu varsta. Si este si de 10 ori mai lata decat Peculiara, lucru care iar nu ma interesa. Pana intr-o zi…

Era o zi ploioasa de martie, cand Peculiara a intrat in vestiar cu o prietena. Dupa primul pas, a incremenit. Tanti cea mare era… goala. Dar goala in sensul de goala, goala. Adica dupa ce ca era mare, mai era si goala, ca sa zic asa. Eu nu voiam decat sa-mi iau tigarile din dulap, sa imi oxigenez plamanii inainte de sauna. Dar decizii, decizii. Dupa ce ca timpul s-a oprit in loc si aromatizatorul ala de la Glade fasaia in gol, era liniste si mie imi tiuia hipertensiunea in cap, tanti mai era si proptita de dulapul meu. Ce sa fac? Sa o rog sa se dea la o parte? Dar nu puteam sa ma uit la ea… am inchis ochii si m-am dus in locul meu linistit, cu multa verdeata, unde pasarelele ciripesc si apa curge lin.

N-a mers, caci prietena mea imi facea semn sa merg. Am mai facut un pas. Si in linistea de inmormantare, cucoana se cremuia dezinvolta, pe dulapul meu. Stiti cum suna un tub de crema pe jumate gol, atunci cand il storci? Se sparcaie. Eh, asta auzeam, asta imi rasuna in cap. Tubul sparcait si cucoana care isi intindea pe tot corpul crema. Si a durat ceva… ca avea unde sa tot intinda. Si la fiecare aplicare, se mai sparcaia putin, se mai fleoscaia putin o sunca zgomotoasa, iar eu eram mica si ascunsa intr-un colt, dorindu-mi sa fiu la mama in brate.

In cele din urma, am zis ca dupa ce imi fac curaj, totul va fi bine. Si m-am indreptat spre dulap, spre cucoana, iar cucoana devenea din ce in ce mai mare si mai unsuroasa. Iar eu m-am speriat si m-am uitat ingrozita la prietena mea care radea. Apoi nu m-am mai uitat, ca pe urma radeam si eu si ne batea pe amandoua pana la moarte, cu o singura palma. S-a miscat putin mai incolo, partial. Am intins mana intre ea si dulap, rugandu-ma sa n-o ating, caci deja libidoul meu murise total, nu mai doream sa fiu nevoita sa-mi tai si mana.

In tot acest timp, tanti isi prindea parul, cu mainile ridicate, evident. Iar mana ei stanga venea peste cappul meu drept, asupra caruia se balanganea halca de carne care ii atarna de pe brat, fluturandu-mi usor parul, ca intr-o zi frumoasa de primavara, pe malul unui lac din care avea sa iasa monstrul din Lockness.

Mi-am luat tigarile si am alergat spre iesire. Fusesera cele mai lungi secunde din viata mea. Si acum o mai visez noaptea. Pana azi… cand a mai aparut cineva in viata mea: un barbat minunat si transpirat, care face prea multa conversatie in sauna.

Ca tot ma bucuram ca e sauna goala, ei bine, a poposit si acest flacau umflat de gantera, care s-a asezat vizavi de mine si, pret de 15 minute, s-a stors. Stiti cum se stoarce un om in sauna? Simplu. Te iei si iti fleoscai pe tine toata transpiratia, o intinzi bine, o aduni in maini si o sparcai pe podea. Se auzea un zgomot cvasipermanent asemanator celui care apare atunci cand te balacesti intr-o balta cu matasea broastei.

Si, de parca nu mi se aplecase destul, incursiunea mea in sauna a culminat cu momentul in care a inceput sa-si linga bicepsul. De ce? N-am idee. Oare ce se astepta sa gaseasca? Adica multi din astia se admira in oglinda, se mangaie, ma amuza, dar asta e primul care se linge. Oare i-a placut? Oare se linge des?

Si, de parca nu ar fi fost de ajuns, prietena mea ma mai si intreaba, dupa ce o parasim pe tanti cea dezbracata: Ai vazut ca avea crema din aia misto? Si gel de dus de la aceeasi marca. Si deodorant.

OMFG, cat timp te-ai uitat la ea? SI DE CE?

Pam Pam!