Acu’ ca s-a dus traficul generat de postul acela la care am primit multe laude si-njuraturi, pot sa scriu din nou despre lucrurile cu adevarat importante in viata. Sunt convinsa ca putini dintre voi realizeaza ce e cu adevarat important. Unii tin la familie, altii isi considera prietenii familie, altii vor masini, case, masini de tuns iarba, burlane, caini, pisici, mancare, excursii etc.

In realitate, va propun sa lasati superficialitatea la o parte si sa intelegeti ca cel mai important lucru din lume este ca in acest weekend este ziua Peculiarei. Inca putin si implineste cu un an mai mult decat a implinit anul trecut pe vremea asta.

Si pentru ca-s pe cale sa devin si mai inteleapta, daca se poate asa ceva, le urez distractie placuta prietenilor Peculiarei, care vor manca, vor bea si vor dansa gratis. Ma rog, vorba vine, ca totul in viata se plateste si pentru ca ziua mea e cu intrare, avand in vedere ca-s un fel de James Blunt al Capitalei, ca a trebuit sa suplimentez locurile ca sa multumesc pe toata lumea.

Adevarul este ca sunt extrem de deosebita, inteligenta si uluitoare. In plus, de azi sunt si mai roscata ca niciodata. Ideea este ca ma iubesc mult si in weekend-ul asta dau autografe.

In alta ordine de idei, astept cadourile de la voi (vezi pagina de contact). Accept posta, curier etc.

Vorbeam zilele trecute cu DeMaio, care a avut geniala idee de a se aduna cu fanii mei, aia care ma numeau patetica si proasta (+altii, desigur), sa-mi ia mult doritul Nikon D60. Accept VISA, Mastercard, Maestro.

De asemenea, astept orice informatie cu privire la locatia (din Bucuresti) in care as putea gasi parfumuri de la Prada.

In rest, imi plac surprizele, iar cadourile nasoale le vand oricum, e ok.

Daca puteti sa treceti de bodyguard-ul meu personal, sunteti invitati la petrecere.

Nu ma urati doar pentru ca sunt geniala. Urati-ma pentru ca-s aroganta si foarte roscata.

V-am pupat si la multi ani mie, ca-s fenomenala, zau asa!