Doamne apara si pazeste! Ce am reusit sa starnesc! Nici nu mai incape comentariul meu printre toate reactiile la postul anterior. Asa ca-l fac post. Ce poate pricepe tot prostul. Promit sa vorbesc in termeni simpli. Ies din discutie cititorii obisnuiti, comentatorii inteligenti si capabili sa argumenteze ce spun.

Problema mea este a mea. Supararea mea e supararea mea. Ce fac eu, cand si cum si de ce este pur problema mea. Vreti sa aruncati cu acuzatii? N-aveti decat. Dar in alta parte. Nu scriu pentru toti retardatii, care se pare ca au ajuns cumva aici. Nu sunteti in stare sa pricepeti ca ceea ce scriu este parerea mea si numai a mea si imi asuma responsabilitatea spuselor mele. In acelasi timp, nu am aratat pe nimeni cu degetul. Este vorba de sistem per total si nici macar, este mai mult vorba despre ce simt eu. DE AIA E BLOGUL MEU! CA SA SCRIU CE VREAU EU! PUNCT!

Mai , tu ba lucrai la o firma ( de mm probabil ) , ba vorbeai de rezi ( ai luat sau nu concursul ?).Cum e posibil sa vii la 9 la spital , la un spital mare din Bucuresti?…Care e statului tau exact ?
Acum cateva posturi vorbeai parca de <spital> …prof. X e un gunoi ? Dr.Y de la ortopedie e un gunoi ??Dr anestezist Z trebuie impuscat ?Dr B ??? Dumnezeule mare…cred ca ai probleme mari rau de tot fetito !!!Eu nu stiu cum e faculatea in Bucuresti, n-am facut-o acolo , dar stiu destui MEDICI din bucuresti… Vad ca te potrivesti ff bine cu cititorii tai care-si imagineaza ca psihiatria e o facultate acolo..pe la medicina sau poate pe la psihologie ! – o rezidenta

Draga „o rezidenta”:

Ma scuzi ca te anunt, dar esti picata rau in freza. Lucrez unde vreau si nu este problema ta si a nimanui. Vorbesc si scriu despre ce vreau. Tu, se pare nu esti capabila sa pricepi acest lucru. Lucrez in cu totul alt domeniu, fac si medicina, sunt multifunctionala. Si desteapta pe deasupra. Spre deosebire de altii. Dar, din nou, nu dam nume.

E posibil sa vin la 8-9 la spital pentru ca, la noi in Bucuresti, spre deosebire de „la tine”, in Ciorogarla, exista o facultate care face niste reguli. Si, in general, te cam supui, ca de, asta ai ales.

Nu-i cunosc pe toti acei domni de care vorbesti tu si nici nu i-am acuzat vreodata de nimic. Cu ocazia ta, ma gandesc ca ar trebui sa fie obligatorie o evaluare psihiatrica pentru toti medicii. De fapt ma gandesc de mult, dar tu m-ai convins. Daca esti asa de rezidenta pe cat sustii, stii prea bine ca exista medicin buni si medici prosti. Daca te mai uiti si la tv, vezi cati oameni mor din cauza unora. Daca tie ti se pare normal, spanzaura-te. Daca nu, macar taci din gura.

Faptul ca am trecut si prin Floreasca nu inseamna ca ii cunosc pe toti si nu inseamna ca daca vorbeste despre medici in general, vorbesc despre ei. Cum pana mea mai respira unii, nu stiu. Si nu, nu ma refer la medici, ma refer la alde toi.

Ma satur pe zi ce trece de toti picatii-n cap care habar n-au despre ce vorbesc.

Am avut si profesori exceptionali, cu care am tinut de altfel si legatura si pentru care nu am decat cea mai mare admiratie. Din pacate, nu sunt toti la fel.

Ma crucesc pe zi ce trece de cati idioti imi trec pragul! Dispareti, in pana mea!

Daca va simtiti jigniti de ceva, mergeti si plangeti-va in alta parte. Nu mai am chef sa dau nici o explicatie nimanui, niciodata. Si nici nu trebuie.

Mai era un destept care, in urma celor scrise de mine, a concluzionat ca eu omor oameni. Pentru clarificare, inca nu am omorat pe nimeni, dar daca imi va trece el pragul, poate voi face o exceptie.

Si mai este un individ, care ma citeste de multa vreme si care se semneaza cu „eu”, caruia ii transmit ca-l credeam mai inteligent, fara nici o suparare. Ca tot scriu aici ce vreau.

Urmatorul pas este sa inchid acest blog, avand in vedere adunatura de maniaci, paranoici si retardati care s-a concentrat aici. Si am si sters cateva comentarii si voi sterge in continuare.

Mi-e sila!

O zi buna!