Urmatoarele randuri le-am primit pe mail acum ceva vreme. Vi le paste-uiesc, nemodificate si nealterate in nici un fel. Nu garantez ca nici un animal nu a fost ranit in timpul productiei acestor doua mailuri. Nu garantez nici ca expeditorul nu s-a taiat in timp ce scria, de placere, nu de alta. Mailurile au fost trimise la distanta de 5 minute unul de celalalt. Va doresc lectura placuta.

Reactiile cavalerului au fost generate de doua posturi scrise de Peculiar, caci stim cu totii ce simtaminte profunde starneste aceasta femeie in toti manelistii cu mai putine clase decat trenul:

1. Apa trece, salvamarul ramane

2. Sa nu vad par!

Prima intrevedere virtuala: Era o zi frumoasa de vara. Soarele stralucea si ardea , timp ce sangele din vene unora le curgea si creierul li se imputea (na ca mai sunt si poeata)… si, dintr-o data, o scrisoare pe-un papirus a intrat pe sub casuta de mail a Peculiarei:

pt tipa care a facut plaja umbrita de iq scazut al salvamarilor…pe langa faptu k esti o ratata care doar vb mai esti si dusa…de val..eu am fost 2 ani salvamar si asa  ceva nu am auzit…dak nu te-ai prins tipi glumeau pt  k ala stia sa inoate iar dak  dadea semne k se ineaca iti zic cu sig k plecau dupa el…  se sta degeaba zici da?12 ore in soare te uiti intruna pe mare,seara inoti pt cond fizica,dak te duci dupa un tip la interventie trebuie sa stii cum sa procedezi(iti trebuie un pic de iq)iar knd il ai in brate mai mult mort dekt viu nu  stiu u cum te-ai simti dar eu ma gandeam k treb sa fac ceva  sa il aduc la normal…idioata plm ce esti pishamas pe  articolultau de ratata…iti doresc k in viata ta sa ajungi odata la mana salvamarilor si stii ce sa fac sa rada de tine cum zici u …sau mai bine iti doresc sa te salveze si cred k atunci o sa le faci monumente.altadata alegeti mai cu kt sub.recunosc ca unii nu au treaba cu tipu asta de job dar nu intra el in apa intra sefu de sector sau un tip cu cond fiz buna…pa

Dupa cum ati putut prea bine observa, frumosul si inteligentul cavaler fara cap a reusit, prin doar cateva randuri sa o cucereasca pe Peculiara, insa aceasta a inghitit in sec, chiar daca dragostea pentru flacau era mai mult decat ar fi putut vreodata sa-si doreasca. Peculiara stia ca nu vor putea fi impreuna, asa ca a plecat capul, in timp ce o lacrima i se scurgea pe obrazul plin de voma, ca-ci vomitase culcata pe-o parte…

5 minute mai tarziu, soseste si cea de-a doua scrisoare, la fel de inteligenta ca prima, in care aflam cum si de ce se epileaza flacaul nostru:

imi place aticolul despre paraul de pe sapun…si restul…aici ai dreptate maxim…ar trebui sa imi cer scuze pt ce ti-am zis mai devreme dar ma enervasem rau…uite eu unu,am inceput sa ma epilez pe picioare cu masina de tuns…am facuto si o fac(tunsul pe picioare):)de 6 ani…nu recomand nimanui…de ce?in unele locuri am 5 fire la radacina iar maj au 3…am incercat cu aparatul nu am mai putut,apoi sapt trecuta mam facut prima data cu  ceara pe piept si ma durut  asa si asa…ma mai facusem cu masina de tuns de 2 ori(groaznik)cu crema epilatoare 1 data …dar cel mai dur a fost la axile(ma facem cu lama de 7 ani)am crezut k o sa lesin de durere dar continuii sa ma fac cu ceara…nu ti-am zis de ce ma epiulez(am facut sport (kaiac-canoe)4 ani si ma trageau colantii de parul de pe picioare…si mi se pare k esti mai curat fara par….vrei sa vb desprer astfel de sub da-mi ad pe mes   budhabah

Deci, dragi cititori normali la cap, la asemenea oameni ma refeream in postul anterior. Desi pe aceste doua mailuri de la Stefan (ca cica asa se intituleaza Fat-Frumos al nostru) le-am printat si mi le-am pus pe perete, sa le vad in fiecare clipa, mai ales atunci cand sunt trista si suparata, ca nimic nu e mai terapeutic decat un ras isteric, e tragedie, domnilor. Sper din toata inima sa apuc sa-l cunosc personal, caci dupa atata timp tot n-am avut curaj sa-i raspund, de emotionata ce-am fost. Cand il voi cunoaste, ii voi lua capul usor intre maini, ma voi uita profund in ochii lui si ii voi balangani extremitatea cefalica stanga-dreapta ca sa aud cum se izbeste bobul de orez de peretii craniului de lemn.

Bine macar ca stie limba romana, ca era sa ma speriu…

Pam Pam!