Va salut dupa o perioada de absenta care imi sta in fire oricum. Dupa cum prea bine stiati deja, am hotarat ca in acest an sa fiu zen. Noroc cu criza economica si alte belele, ca altfel as fi reusit. Pe principiul „nici o belea nu vine niciodata singura”, am decis ca zen asta nu e de mine.

Cineva acolo sus e impotriva zenului meu. Da’ rau de tot. In afara idiotilor de zi cu zi, belelele (cati de le?) curg.

Peculiar este, de mai bine de un an, fericita posesoare a catorva masele de minte in plus. Asadar, a trebuit sa le scoata. Evident ca s-a trezit putin inaintea unui examen. Si, cum Peculiar nu stie ce-s alea carii, merge ea cu un prieten la dentist. El isi scoate o masea, eu astept. Si iese fericit dupa 20 de minute, cu o bala curgandu-i din gura. Zic „ah, ce bine, dureaza putin, se rezolva repede! sa mergem si noi!”. Si a doua zi se duce sa isi scoate maselele supranumerare.

Little did she know ca avea sa dureze 2 ore, timp in care chirurgul mai ca nu i-a dislocat mandibula, incercand sa scoata cele 70 de masele care nu ar fi trebuit sa existe acolo. Peculiar a plecat de acolo cu o dragoste de viata lipsa si cu groaza si teroarea ca va trebui sa repete operatiunea. Ma rog, si usurata de jumatate de salariu, ca e mai scump cand trebuie sa bage drujba in os. Imi suna in cap acelasi zgomot cu care m-au obisnuit vecinii, cand isi gaureau peretii. Mult timp mi-a ramas zgomotul in cap, caci capul e gol.

Si uite asa, Peculiar, inainte de examene importante, zacea la pat, cu nevralgii nasoale si urate, sedata, fara sa poata sa manance, fara sa poata sa fumeze. Picatura chinezeasca.

Trece si asta, intr-un final.

Si apare migrena de toate zilele, cu care Peculiar se confrunta de ceva vreme si care nu trece cu nimic. Dupa ce incearca un nou medicament de 700.000/2 pastile, durerea trece, insa incep voma, bufeuri, vertij. Happy happy joy joy. Singurul medicament care imi poate inlatura durerea imi face alte probleme. Ce fericire!

Trece si asta. Si, intr-o dimineata pain-free, Peculiar deschide calculatorul. Boot from CD. Booting failed. Exact ce mai lipsea. Zic ca e simplu, intru in DOS si il pun sa booteze de pe hard. Dar nu aveam timp. Plec. Ma intorc cu un prieten acasa, care zice ca rezolva el repede.

Numai ca, surpriza, n-a mers nimic. Se pare ca tot Windowsul era busit. Nu-i nimic, vine in alta zi si-l rezolva. Numai ca in alta zi, descoperim ca si hardul este busit, ca nu vede alt hard, ca DVD writer-ul meu a murit, ca boxele paraie si nu se aud mereu si ca am o pata pe monitor, ca, nu-s asa inteligenta pe cat par, fasaind zoaie de geamuri pe LCD.

Si, cum calculatorul a fost primit cadou, nu am nici driverele de instalare de la nimic. Da-i si prinde-te, da-i si cauta, fa-l sa vada placa de retea. Panica!

Dupa o saptamana fara calculator, acum merge, inca nu se stie pentru cat timp.

Respir usurata, in sfarsit. Pana dimineata, cel putin, cand m-am trezit cu o durere infernala la incheietura dreapta, durere pe care o mai avusesem de 2 ori in trecut. De lovit nu m-am lovit, alte probleme nu cunosc. Se gandeste Peculiar sa mearga la fosta ei profesoara de neurologie, mai ales ca durerea nu ceda cu nimic.

Si asa i se confirma partial banuielile. Semne de compresie pe un nerv, care, daca nu incetez cu dormitul cu mana sub cap si cu manipulatul mouse-ului si tastaturii, vor da in sindrom de tunel carpian. Care, pentru necunoscatori, e nasol.

Acum luam antipsihotice, ca asa se da si ca oricum e posibil sa ma ajute si la psihozele mele si ne chinuim sa dormim noaptea fara mana sub cap.

Astept cu nerabdare sa vad ce minune mai urmeaza. Hai, un AVC, un accident de masina, o cadere pe scari, 3 picioare rupte, ce?

Cui ii mai arde de zen? A??? Cui?

Va doresc o saptamana frumoasa, fara accidente, dureri, masele in plus, migrene si sindroame de tunel carpian.

Ptiu, uitasem de partea in care astia vor sa desfiinteze drepturile de autor. Ceea ce e minunat, ca m-au nenorocit. Pe mine si pe toata presa romaneasca.

Pam Pam!

P.S.: Partea buna a lucrurilor e ca, in curand, cred ca pot obtine un certificat de handicapat si o sa am o gramada de beneficii.