Acesta este un blog. Blogul meu. Prost, dar jenibil. Eu n-as citi toate prostiile pe care le scriu aici. Am observat ca, din nefericire, de-a lungul timpului, blogul meu (zic blogul meu pentru ca eu nu-s blogul, iar blogul nu-s eu – sa-i zicem Vicentiu) a prins mucegai. Vicentiu e penibil, domne.

Asa mi-ar placea sa scriu uneori despre niste chestii din capul meu mare si gol, dar cand ma apuc sa scriu, Vicentiu imi spune „NU! Interzis!”. Problema lui este ca e sarcastic, ironic si infumurat. Si ii place sa fie asa. Iar eu as alterna, ca si in viata reala, sarcasmul cu gandurile deschise, blande, sincere. Dar nu le este locul aici.

Vicentiu a prins o tenta intunecata, amuzanta pentru unii, iritanta pentru altii, limitanta pentru mine. Nefiind un jurnal al vietii mele, Vicentiu este negura si rautatea care se ascunde in spatele unei tastaturi. In mine e un hau, ce pot sa zic.

Si chiar daca mi-as lua tastatura in dinti si as scrie tot ce ma mananca tastele sa scriu, n-ar avea cine sa citeasca. Nu ca n-am cititori, ci pentru ca am un numar marisor de cititori mereu fideli (si ma bucur si va salut si va mai astept pe aici) pe i-am obisnuit cu un anumit stil, stil care ii determina sa revina mereu. Acest lucru ma bucura, dar ma si infraneaza. Daca i-as mai dezvolta o latura lui Vicentiu, cred ca ar iesi o corcitura fara sens. As fi ca producatorii aia care fabrica masini de spalat si sosete in acelasi timp. Eu nu cumpar, din principiu, o soseta de la un nene care face si masini de spalat. Sau invers. Ceva ma face sa gandesc ca atunci cand te imparti in mai multe directii si incerci sa fii bun la toate, nu esti, de fapt, bun la nimic.

Asa ca ma bate un gand dubios sa-mi deschid alta pravalie, mai privata, pentru, ce-i drept, alt gen de scrieri si, probabil, alt gen de cititori. Desi amuzante pentru unii (randurile mele de zi cu zi), sunt, pe termen lung, relativ nocive, mai in gluma, mai in serios.

Pana una, alta, va las cu Vicentiu cel Rautacios si va doresc etc etc etc de Anul Nou.

Pam Pam

P.S.: Va invit sa ma ajutati sa-mi fac o idee, selectand raspunsurile care vi se potrivesc. Pollul permite raspunsuri multiple (multiple, nu repetate). De asemenea, Vicentiu accepta si raspunsuri personalizate, prin intermediul casetei „Other”. Va multumesc!

Edit: Dupa primul vot „other”, va rog sa lasati, daca se poate, si un comentariu… other e putin cam vag:) De fapt, scot optiunea de tot si daca aveti alt raspuns, accept comentarii.

Later edit: Ptiu, uitasem ca la other poti completa tu. Pai nu lasati casuta goala… sau unde apare raspunsul? Vai, nu mai inteleg nimic. Detest tehnologia.

Inca un edit: La cererea publicului, am mai adaugat o varianta de raspuns la poll: As vrea ca acest blog sa fie al meu.:) (varianta pe care se pare ca nu o afiseaza mereu… traiasca wordpress-ul!)