Prea multe nu ma mai uimesc, dar incep sa ma intreb pana unde merge plictiseala si prostia omeneasca. Pare-mi-se ca limite nu exista. Io-s mai nepriceputa in ale blogurilor si nu le citesc. In principal, din 3 motive. Doo pe wordpress si unul pe blogspot. Mi-a fost dat sa intalnesc cele mai cretine scrieri existente pe acest internet (din cate am surfat eu). Sunt convinsa ca mai exista, dar nu vreau sa le mai aflu. Nu le divulg link-urile (inca). Va las sa le descoperiti voi intelesurile ascunse. Sau poate chiar le ghiciti.

In primul rand, am dat de un blog pe blogspot. E al unui nene care banuiesc ca se joaca cu o scobitoare toata ziua. Presupun ca e si virgin, dar asta nu e treaba mea. La inceput m-a amuzat, apoi mi s-a facut mila de el. Are totusi un prieten: blogul. Sa-i zicem M. Acest M e trecut de varsta la care ar fi acceptat sa te joci cu masinute asa ca a descoperit blogul. Si, cum nimeni nu-l citeste, si-a creat o comunitate virtuala, in adevaratul sens al cuvantului. El si fanii lui inexistenti.

Are coltisorul lui de internet in care face numai minuni. De exemplu, e tare mandru ca scrie pentru nu stiu ce ziar cu tiraj de 10, in nu stiu ce comuna. El il scrie, el il citeste. Si ne spune cu mandrie ca e jurnalist. Mai are si posturi in care ne intreaba ce ne-ar placea sa citim pe blogul lui. Organizeaza concursuri bestiale, la care daca esti suficient de norocos incat sa castigi, marele premiu este… este: un REVIEW al blogului tau, facut de EL. Eh, cat ai plati pentru asa ceva? Iti analizeaza atent continutul (mult timp liber), iti critica theme-ul gratuit si aproape nemodificabil de pe wordpress/blogspot (multe probleme psihice) si iti da sfaturi despre cum sa fie blogul tau mai frumos (si mai multe probleme psihice).

In plus, M. emite LIVE. Da, ati citit bine. Are propria lui televiziune pe blog. Si raspunde cititorilor pe yahoo sau pe blog. Adica tu ii scrii pe yahoo si el comenteaza live. Nu intelegi ce spune pentru ca it takes a decription code, dar te poti stradui. Face emisiuni despre nimic, cu multi telespectatori inexistenti. Trebuie sa recunosc ca de fiecare data cand vreau sa rad, imi iau o ciunga si ma pun in fata calculatorului si ma uit la el. Rad sanatos, nu gluma. Casa de copii nu-i acasa. Probabil ca sunt singura lui „fana”.

In rest, mai face review-uri (ca e priceput) la telefoane, cratite, sosete, laptopuri, retete si bile de sticla.

Scrie de 10 ori pe zi, pentru ca in puscarie ma gandesc ca ai mult timp liber. Dar la cat de amenintator pare, arata de parca ar fi ajuns la zdup pentru ca a furat ceva latime de banda. Mai prezinta stiri tehnologice si alte balarii.

Eu ii recomand sa faca sex si sa-si gaseasca un job, daca nu chiar o viata.

In al doilea rand, am dat de un blog pe wordpress. Al unei fete. Sa ii zicem F. Fata are trafic intetit ca pe centura. Si-a pus poze sa vedem cat e ea de frumoasa. Puteti sa si comentati la pozele ei. O fana ii zice „ah, cand ti-am vazut pozele m-am prins de unde vine frustrarea”. F. raspunde: „adica vrei sa zici ca-s si nasoala? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! HAHAHAHA! LOL!”. Se crede o frumoasa. Parerea mea e ca eu sunt frumoasa, dar trecem peste asta. Booon, si F. ne povesteste mereu despre viata ei trista. Ca sa intelegeti, toti barbatii o vor si ea e foarte stresata pentru ca nu le mai face fata. ne spune cu cine ar face ea sex, cine o mai doreste, cat e ea de desteapta si de frumoasa si cat e de frumoasa. Ah da, si cat e de frumoasa.

Se caracterizeaza ca fiind o zana sexy si mega-tare. Ne invata cat sunt de libidinosi unii barbati si cum indraznesc toti jegosii sa se dea la ea cand ea e atat de zana. Pune pe blog poze cu ea pupata de cate unii. Banuiala mea e ca i-a platit. Se pozeaza sexy, singura, in oglinda. Nu ma intelegeti gresit, nu e o pitipoanca ordinara. E o individa banala, cu un vocabular bogat in argou, presupun ca detine multe organe sexuale masculine ca altfel nu-mi explic cum de si le baga in toate comentariile. Are posturi care o ridica in slavi: eu la birou, m-a pupat pe umar, m-a pupat pe buza, ma vrea, ma doreste, ar ucide sa ma aiba etc etc. E o diva.

In al treilea rand, mai e un blog pe wordpress. Sa-i zicem I. I scrie despre lucruri la care nu s-a gandit nimeni niciodata. De exemplu: dragoste, suferinta, fericire etc. E un sensibil si jumatate. Daca esti muiere si ii comentezi ceva pe blog, in secunda urmatoare iti va da add pe yahoo. Din nefericire, unii il mai si cunosc. Iti va spune ca esti frumoasa, inteligenta, cea mai frumoasa si cea mai inteligenta. Cat e el de sensibil si de marinimos, cat de dedicat. Si nu vrea sex, nici adulatie. Asa e el, perfect. Foloseste tehnici autocritice perfecte. Scrie cat e de mincinos, ipocrit, cat greseste, vai, vai. Ca sa vina una sa-i zica: Vai, nu! Nu poti gandi asa, nu poti spune asa ceva despre tine. Te distrugi singur. Si pe urma muierile zic ca-s mintite. pai daca nu-i credeti cand va zic ca-s mincinosi…

Scrie despre dragoste ca e un sensibil de te doare capu’. In rest, despre nimic. Descopera roata si becul in fiecare post. Si observ ca inca mai sunt muieri care pica. Vaaai, dar cata dreptate ai. Vaaaai, dar cat esti de sensibil. Ah, unde erai cand te cautam? Ah, ah, ah. Iar el intervine, cu dosul mainii peste frunte: Vai, dar nu. Sunt oribil, sunt sinistru, sunt un pacatos. Iar ele toate, in genunchi, sar ca arse: Aoleu, dar uita-te la el cat e de sincer, de senisibil, de minunat. Hai sa facem dragoste nebuna! El: Bine, fie, dar n-o sa-mi placa. Orice numai sa te fac fericita pe tine, eu nu contez!

Mi se pare penibil sa mai ai astfel de preocupari dupa o anumita varsta si in anumite conditii pe care tin sa nu le mentionez. Mai ales ca unele-s minore.

Asa ca eu voi continua sa ma minunez si pun si eu o intrebare a la acesti minunati scriitori (alde ce e fericirea? ce e dragostea? ce e viata? ce e sufletul? ce e moartea? exista viata dupa moarte?): WTF? Sau, precum ar spune frumoasa de la numarul 2 (F.): Ce p*** mea? Astept raspunsuri. Vor exista trei premii pentru cele mai bune raspunsuri:

Premiul I: Un review al vietii TALE, facut de MINE, in exclusivitate pe peculiarme.wordpress.com!

Premiul II: Un post despre cat sunt eu de frumoasa, de sensibila, de minunata, de perfecta, sexy, vax. Ah, si extrem de inteligenta. Prostilor!

Premiul III: O poza de grup cu mine, cu mine si cu mine, nuda, goala de orice prejudecati.

Premiul de consolare va fi o laie sau doua, in functie de stocul disponibil.