M-am plictisit de filme. Nu-mi plac filmele. Sunt toate la fel.

Ori e un film cu un pusti de bani gata caruia i se intampla ceva si-l schimba radical (vezi The Ultimate Gift), chiar daca in viata reala nu e niciodata asa, ori e un film cu multi pusti de bani gata care raman la fel pana la final. Ia tu un cocalar si incearca sa faci din el om, sa vezi ce comedie iese.

In toate filmele e un negru. Daca e un film horror, negrul moarte intotdeauna primul. Daca filmul e facut de negri, negrul e singurul care supravietuieste.

Orice film care incepe cu un cuplu sau cu un grup de oameni veseli intr-o poienita inverzita e horror. Toti mor in final.

In toate filmele horror, exista cel putin doua personaje care se intind printr-o balta de sange cu noroi si rugina ca sa ajunga la acelasi cutit. Evident, personajul rau il apuca. Asta se intampla si in viata reala.

In orice film horror, e unul care nu asculta de nimeni si e cel mai rebel. Logic ca moare.

Aia frumoasa si buna traieste intotdeauna, daca nu e pitzi. Daca e pitzi, moare clar.

Filmele care incep cu sfarsitul sunt cele mai proaste.

Filmele care au Falls, Mountain, Creek etc. in titlu ori sunt horror, ori sunt cu homosexuali.

Comediile nu sunt amuzante.

„Omul Problema” este singurul film care se apropie de realitatea zilelor noastre. Si „Slujba mea e naspa rau”. Si astea sunt filme pe care nimeni n-are rabdare sa le vada ca-s metaforice si au ceva de spus si nu poti sa-ti pipai iubita la ele ca ai fi insensibil.

De ce s-au facut mai multe „Falci”?

Orice film in mai multe parti e prost. Ori e prost de la inceput, ori doar prima parte e mai rasarita.

Orice serial cu mai mult de 2 sezoane e o porcarie. Dupa sezonul 1-2, intra in pana de idei si fac o balarie. Exista si exceptii.

Toate filmele sunt previzibile. Vreau sa vad un film in care mor toate personajele in primele 2 minute, respectiv in generic. Asta m-ar mai surprinde. Si nici macar asta ca am scris-o acum.

Piratii din Caraibe, Stapanul Inelelor si Harry Potter sunt cele mai proaste filme pe care le-am vazut vreodata. Cu Harry Potter era doar o prejudecata, pana cand m-a tarat cineva la partea a cincea si mi-am dat seama ca am intuit bine (multumesc, Blur). Am mancat 342 de floricele la acel film. Le-am numarat. Nu a fost ca si cum aveam ceva mai bun de facut.

Am vazut un horror independent. Carver parca. Am murit de ras. A fost atat de prost inca am murit de ras cand mi-am dat seama ca mi-am pierdut 2 ore din viata.

Un horror cu vecini de ce nu se face? Sa fie o nebuna care-si ucide toti vecinii care darama pereti si care impusca toti cocalarii de pe strada. Ma ofer pentru rolul principal.