Deci cand va vad cu patriotismu’ si alte saracii, m-apuca iar greata. Si pe zi ce trece ma enervez mai rau. In tara asta n-o sa fie niciodata mai bine. N-o sa se schimbe in veci nimic. N-o fie nimeni mai civilizat. Cand va aud cu „vai, dar nu-s toti asa”, „vai, dar esti tu inconjurata de idioti”. Nu frate, sunt peste tot. Ca ciuma! Ca lepra! Ca omizile! (semn ca imi pierd mintile) Va plictisesc? Asta e! Nu mai cititi! Am o obsesie! Voi ucide toti romanii!

Traiam intr-un cartier linistit si eram in regula cu capu’. Asta pana acum vreo 2 ani, cand s-a razvratit romanu’ si si-a dat seama ca daca are bani, poate plati orice si pe oricine. Asadar, hai sa ne calcam semenii in picioare. Legile nu mai conteaza, nimic nu mai conteaza.

Pentru cititorii mei fideli, pe care tin sa ii salut pe aceasta cale, sa le urez numai bine si drum bun caci deja cred ca s-au plictisit de toate izbucnirile mele anti-oameni, este lucru bine cunoscut ca am un vecin taran si idiot, care ma terorizeaza de 2 luni de zile cu pereti daramati si zgomote infernale.

Anul trecut, sub mine s-a mutat o coafeza proasta, venita din mahala, unde peretii erau din chirpici si carton, si a dat peste beton si a zis WOW, trebuie sa-l daram!

Si tot asa s-au perindat numai idioti prin blocul meu, toti cu idei marete si planuri arhitecturale de inghesuire a unei vile intr-un apartament de 2 camere.

Si uite asa am ajuns sa mor incet, sa ma topesc de nervi, sa-mi pierd linistea si pacea, sa urasc romanii si taranii de orice fel. Cand vad un bou pe strada, ma uit crucis la el. Pun pariu ca darama ceva pereti acasa la el si imbolnaveste de nervi 5 copii mici si 10 batrani. Unde-mi sunt medicamentele???

Nu stiu daca ma intelegeti. Daca nu locuiti intr-un bloc in care sa aveti macar un vecin care va terorizeaza, n-aveti cum sa intelegi.

Si dupa luni de zile in care am vorbit frumos si politicos cu taranii picati din Cuca Macaii, s-a dus Peculiaru’ de dimineata la vecinu’ de sus si l-a rugat frumos sa lase ciocanu’ jos pret de cateva ore. Aia, muncitori speriati, au dat vina pe proprietar.

Io, mai din topor, asa, cand am vazut ca la ora 2 nu e liniste, mi-am adunat rabdarile de sub covor si am asteptat pana la 2 jumate. Si ce sa vezi? Zgomotele se inteteau. Si mai am si de lucru. Si nu mai suport. Si e prea mult. Si pun mana pe telefon si sun la politia de „promiscuitate”.

Acolo, alti tampiti. Dar nu m-am mai mirat. Ca putine-s lucrurile care ma mai mira in Romania. Cristinel nu-stiu-cum, al de se ocupa de blocu’ meu, era in concediu. Ala care trebuia sa-i tina locu’ – de negasit. Nimeni nu stia nimic.

M-a intrebat un nene ce s-a intamplat. Eu, calma si politicoasa (ca inca nu mi-am pierdut bunul simt odata cu mintile), ii povestesc despre putza asta de la 5 care n-are nici un an de acasa si clase nici cat trenul si cu care nu ma inteleg, desi am incercat in repetate randuri. Domnule politist, io o iau razna. Asta imi zice sa sun la 112 ca se rezolva.

Bun. Faptul ca imi pierd mintile e o urgenta. Deci sun. Vorbesc cu alt nene care ma intreaba ce si cum. Imi da dreptate, dar imi zice ca cica ce e alea ore de liniste. Ca ar fi unele legale, dar sunt intre 22 si 6 dimineata. Ca la pranza stabileste asociatia de locatari si etc. Ca el trimite un echipaj, cand li s-o scula alora, si se rezolva.

Da-i si cauta in lege. Nu exista ore de liniste la pranza. Ce? Ai copii mici? Cine te-a pus??? Batrani bolnavi? La groapa cu ei! Traiasca discoteca! Si cautand legi, aflu ca politia romana stie sa vorbeasca romaneste… sau au avut un traducator:

ART. 2

Constituie contraventie savarsirea oricareia dintre urmatoarele fapte, daca nu sunt comise in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa fie considerate infractiuni:

28 ) tulburarea, fara drept, a linistii locuitorilor prin producerea de zgomote cu orice aparat sau obiect ori prin strigate sau larma;

29) tulburarea linistii locatarilor intre orele 22,00-8,00, prin producerea de zgomote, larma sau prin folosirea oricarui aparat, obiect ori instrument muzical la intensitate mare in localurile sau in sediile persoanelor juridice situate in imobile cu destinatia de locuinte sau in imediata vecinatate a acestora;

Deci domnule vecin si politist care mananci gogosi si stai cu picioarele pe birou, orele de liniste sunt chiar pana la 8, nu pana la 6, precum era parerea matale (mai pune mana pe legislatie!). Si alo, ma incadrez la alin. 28. Vezi? Vezi? E FARA DREPT! Nu mi-am dat acordul pentru daramarea blocului si nici n-am fost de acord sa ma ucideti lent! VAX! Hai sictir!

In fine, ma irit ce ma irit si incep sa ma batai in scaun, in ritmul batailor de ciocan. Sunt vreo 3 diferite daca ma concentrez bine. Ba nu, 4. Ba nu, 3. Uh, asta da provocare.

Si bate la usa mahalaua de sus. Ma ia omu’ frumos, isi cere scuze si imi zice ca nu el face galagie. Cum domne? Ca aud de parca esti in casa cu mine! Si ma duce de mana la… la… etajul DOI! Unde, ce sa vezi, am un nou vecin! Yupee! Alt marlan! Alt handicapat! Zgomotele se aud de la etajul 2, nu de la 5! Puteam sa jur ca e un muncitor in capul meu care bate cu ciocanul in timpan, in masele si in osul occipital. Ca aud cu ecou.

Deci un nou jeg care isi face vila in blocul meu.

In mod oficial, eu ma dau batuta si ma sinucid. Asta seara ma voi arunca in cap de la balcon si, daca am noroc, mor mai repede, inainte sa ajung jos, izbita cu capul de balcoane si de tevile de scurgere. Sau, daca n-am asa mult noroc, mor dupa un SPLASH pe asfalt… ca s-a dus dracu’ si verdeata, iarba, copaci etc. Acum avem garduri, betoane. Nici macar o sansa sa n-am… ca pic direct pe beton. Macar scapati de mine.

Plus ca de dimineata, dintre doua pachete de tigari, l-am ales pe cel care nu avea un picior de mort cu name tag pe el. Le prefer pe alea cu plamani terminati. Imi luati si placerea din fumat.

V-a scris Peculiar, in ritm de ZBANG, ZBANG, ZBANG!

Zeeeen!