Orice ai spune, Bucurestiul este o adunatura de nespalati si de tarani. Imi place mult sa calatoresc asa ca n-am ratat niciodata ocazia de a vedea cel putin tara noastra. In ciuda jegosilor care o populeaza, e o tara frumoasa.

Oricum ar fi, exista niste orase in care as merge oricand. Poate nu definitiv, dar pentru o vreme tot as merge.

Joi a fost o zi plina de Sibiu si de drum, ca nu-i unul scurt. Imi place mult sa stau sa citesc in Piata Mare. Am avut ocazia sa merg si am facut-o. N-am stat decat vreo 2 ore in Sibiu, dar a meritat. E liniste, e calm, lumea e draguta, mai civilizata decat in Bucuresti si as muri daca nu m-as mai plimba asa.

Piata Mare, o carte, un frappe si mult soare. Mi-a incarcat bateriile ziua de vineri. Iar drumul, drumul a facut toti banii. Padure, camp, soare, soseaua care se pierdea sub rotile masinii.

Ador sa privesc norii prin ochelarii de soare. Se vad 3D. Totul e mai frumos prin filtru de rosu. Mi-am dat seama ca locul meu nu e aici. Poate ca nici acolo. Mi-l voi gasi pana la urma. Nu pot trai in Bucuresti. Nu-s facuta pentru asta. Noroc cu plimbarile.

Vineri a fost o zi plina de Brasov. La fel de placut si acolo. Am stat cu porumbeii in Piata Sfatului, m-am plimbat, am mancat la cel mai bun restaurant din Brasov. Am schimbat peisajul.

Mare diferenta intre Sibiu/Brasov si Bucuresti. Iar pentru diferenta asta merita sa-ti faci bagajele si sa evadezi putin.

Piata Mare din Sibiu mi-a dat multe idei noi si m-a pus pe ganduri, m-a ajutat sa-mi clarific ganduri care in Bucuresti erau pline de praf si manele. O adevarata gura de aer proaspat.

Cand am revenit in Bucuresti, m-am urcat in autobuz, unde un tigan borat asculta manele cu Piranda lui. Mi s-a facut sila si aproape ca imi venea sa plang. Inca un lucru care imi spune „Fugi! Fugi!”.

Calatoriile si evadarile vor continua, de aceasta data mai lungi. Orice evadare imi ofera noi perspective si-mi deschide noi drumuri. Asa ca va invit si pe voi sa va faceti bagajele si sa scapati de aglomeratie si marlanie. Va invit la plimbare.

Poze voi pune aici.

Sa aveti o vara frumoasa si o viata si mai frumoasa!