Daca tot sunt la categoria „colegi”, dupa finalizarea chetei pentru amarata mea colega, strang arme albe de la oricine (frati, bunici, surori, criminali si traficanti) si ma voi juca darts cu doi colegi, pentru ca merita.

Frati fiind, este doar logic sa aiba gusturi diferite in ceea ce priveste muzica. Fara bun simt fiind, este si mai logic sa asculte muzica la maximum. Amandoi, in acelasi timp, muzici diferite.

I-am rugat o data, i-am rugat de doua ori, de trei, patru, x ori. Va rog frumos, unii din noi CHIAR muncesc. Chiar mi-ar prii putina liniste. Stii, sa-mi aud putin gandurile, nu de alta.

Inainte de omucidere, as dori sa explic putin diferenta dintre CASTI si BOXE. Castile se baga in urechi, stii, sa auzi numai tu. CASTILE NU SE PUN PE BIROU, CU MUZICA DACA LA MAXIMUM PENTRU CA MA ENERVEAZA SI TE OMOR! Bun, ma bucur ca am lamurit acest aspect.

Propun sa va intelegeti de acasa cine si ce asculta si sa faceti in asa fel incat sa nu mai aud doua melodii in acelasi timp. Dupa ce am lamurit si asta, va tai castile.

„Firma chiar incurajeaza ascultarea muzicii in casti.” – Da, draga, IN CASTI, dar CASTILE SA FIE IN URECHI.

In plus, esti prost!

„Eu ascult muzica tare pentru ca nu pot sa ma concentrez cand aud sunetul tastelor.” – WTF? Si te concentrezi cand rage muzica? In plus, cum nu auzi tastele daCA CAstile sunt pe BIROU, si NU IN URECHI???

Inca un pont: Thalia e fumata, Rammstein nu e muzica (si are mai mult de 2 melodii), daca mai aud o data trei sud est, va dau cu capul de pervaz si, nu in ultimul rand, de ce anume suferiti daca rezistati atatea ore cu 3 melodii pe repeat?

Mie deja imi pulseaza capul si nu va mai suport!

Nu stiti ce e aia muzica, bun simt sau IQ. Inteleg ca munca voastra e putin mai braindead, dar eu am nevoie de liniste pentru ca fac ceva care chiar necesita un IQ>10. Mori!

Asadar, va rog sa depuneti armele la sediul companiei. In weekend voi da o petrecere la care vom juca darts cu colegii mei. Prima runda se va numi „Poke him in the eye!”. A doua va fi „Pinch the scrotum!” si ultima va fi destinata unei morti lente.

Cat m-am saturat de atata lume nesimtita si de toti incompetentii…