Cea mai tare campanie electorala, dupa umila mea parere, e aia a lu’ Inimaroiu. Deci in sectoru’ 4 avem bannere cu domnu’ primar care ne intreaba cu font de 38:

Nemultumit de sectorul 4?

Deci m-am ras 2 zile cand am citit. Pentru cei care nu cunosc, mosio Inimaroiu a fost primaru’ sectorului 4 si in ultimii 4 ani. Si, dupa 4 ani, ne intreaba daca suntem nemultumiti de sectorul 4. Pai, cam da. N-ati facut nimic asa ca imi permit sa ma rad la intrebare. E retorica? Si care sunt solutiile posibile?

(a) Si ce daca?

(b) Ha ha ha!

(c) Ma rog.

Domnule Inimaroiu, sunteti ca in bancu’ cu surzii care merg la peste. Il stiti? Mergi la peste? Nu, merg la peste. Ah, si eu care credeam ca te duci la peste.

Inimaroiu – sectorul 4 – o campanie a absurdului.

Deci sunteti super amuzant. Tin sa va felicit pentru un asa dezvoltat simt al humorului.

Dar e ceva ce-mi place la anu’ asta helectoral. E o strada pe langa mine, scurtatura nemaipomenita si destul de circulata. Era plina de gropi. Iti rupeai masina in prima treime a ei. Acum e cam asfaltata. Chiar asa domnule primar? Trei sa vina alegerile ca sa va dezmeticiti?

Mai mult de atat, domnu’ I. si-a tras www pe care a pus poze cu ce-a realizat in cei 4 ani de domnie. Cei 4 ani sunt 2007 si 2008. Si marile realizari includ: Colinde la City Mall, Festivalul de colinde „Azi s-a nascut Hristos!”, Casatorii la City Mall si niscaiva parculete amenajate. Ce n-am inteles este de ce exista un folder cu „Vandalisme” in aceasta categorie. V-ati vandalizat singur?

Propun sa va faceti blog si va dau o leapsa surpriza.

Si, fara nicio legatura, mi-am amintit de un afis pe care l-am vazut in holul blocului meu, acum cateva saptamani. Era vorba de renovarea scarii si de o propunere de gresie si faianta. Nu inteleg de ce trebuie gresie si faianta intr-o scara de bloc. Am flashuri cu wc-uri publice. In fine, dupa prezentarea ofertei, scria asa:

„Ramane la latitudinea dvs. daca vreti ca scara noastra sa arate frumos ca la alte blocuri”. Deci foarte tare, foarte de la tara si am murit de ras. Este o adevarata meserie asta de managementul scarii de bloc. Ar trebui sa facem si o facultate despre asta. As angaja si un PR care sa se ocupe de relatiile cu publicul si daca vrei sa locuiesti aici, sa vii la un interviu, la o preselectie. Ca nu oricine poate sta intr-o scara de bloc care va arata la fel de frumos ca la alte blocuri.

Eu, daca as fi manager de scara de bloc, as personaliza casutele postale. As pune poza cu familia pe fiecare, brauleti parfumati din 2 in 2 metri, as customiza si liftul, in care as pune parchet. Pentru intrarea in bloc, as opta pentru marmura neagra, cavou look, si neaparat o icoana mare.

Si mai am cateva idei, dar nu vreau sa-mi fie furate asa ca le voi pastra pentru mine pana voi reusi sa urc atat de mult pe scara profesionala incat sa ajung sa gestionez o intreaga scara de bloc.

Asta face parte din meseriile pe care nu inteleg cine si le-ar dori. Printre astea se mai numara: controlor de RATB si gunoier.

Tu ce vrei sa te faci cand o sa fii mare? Manager de bloc!

Sunt si multe sedinte. Cred ca la urmatoarea ma duc numai ca sa ma rad si ca sa scriu pe blog, sa va povestesc expresia mutarii taranului la oras.