Abia astept sa vad cum se va desfasura viata in Bucuresti pe perioada Summitului. Nici n-a inceput summitu’ si deja a murit o fata calcata pe trecerea de pietoni, pentru ca ambulanta n-a ajuns in timp util. Deh, coloana oficiala conta mai mult.

Circulatia va fi mai peste tot restrictionata, oamenii vor fi inchisi cu forta in casa si-mi amintesc de Revolutie, cand nu puteam sa iesim din casa ca se tragea temeinic. Cam asa imi inchipui ca va fi si de Summit. Trebuie sa dam bine in ochii lumii. O sa fie totul roz, mai ales ca acum am inceput si noi sa observam cum arata cabinele telefonice, cat de dupa-bombardament arata parcurile, strazile si cladirile. Noroc cu Summitu’ ca asa ne-am apucat sa bagam mizeria sub covor.

Imi imaginez si cativa neaveniti care vor incerca sa se perinde prin fata camerelor de filmat si vor strica tot scenariul, drept pentru care cred ca vor fi impuscati. Daca m-as afla in Noua Zeelanda, sa zicem, si m-as uita la TV sa vad ce mai face NATO, m-as intreba unde au disparut toti romanii.

Mai mult de atat, eu cu cine ma voi bate? Cu seful pentru ca e posibil sa nu ajung la birou sau cu NATO pentru ca voi incerca sa pasesc cu talpile-mi mudare de praf pe covoarele rosii si impecabile?

Si si mai mult de atat, internarile in spitale vor fi mult limitate (in romana, sigur restrictionate) ca, Doamne fereste, poate are nevoie vreun Oficial de ingrijire medicala si nu care cumva sa vina Ion de la tipografie cu vreo buba dupa ce i-a picat presa pe picior. Ion must die! Traiasca NATO!

Dati-le liber, incuiati-i in casa, in canale, oriunde. Sa plece ca mai departe! Jigodii de romani! Ce mama mea cauta in tara lor?! Daca ii vad strainii? Ce-o sa zica? Ne facem de ras! Ma intreb daca semafoarele vor functiona. Ar fi bine sa le opreasca de buna voie si nesiliti de nimeni ca poate vede NATO ce sincronizare semaforiala detinem si ne dau un sut in fund. Si-l mai cheama si pe UE sa faca misto de noi. De altfel, am un feeling conform caruia semafoarele nu vor functiona oricum, dar nu pentru ca asa alege Romania, ci pentru ca nu functioneaza in general. Evident, vom spune ca totul a fost planuit si bine pus la punct.

Orasul este impanzit de politisti. La orice intersectie, sunt cel putin 5 politisti care ar trebui sa dirijeze traficul. Am inteles ca-s adusi din provincie. Cu astia nu va e rusine? Ca nu prea au idee de ce sunt ei pusi in mijlocul intersectiei. Din provincie fiind, casca gura la minunatiile Capitalei. Blocaj mare blocaj, semafoare nefunctionale, claxoane gramada, iar Gica din Cucuietii din Deal vede Casa Poporului… „Uau, ce bloc mare!”. Si o bala i se scurge pe barbie. Un fel de Alice in Tara Minunilor in varianta de la tara.

Ma intreb si daca nu cumva are Rusia ceva in cap, in vederea stergerii Romaniei de pe fata pamantului. Ca prea e vremea ciudata si prea sunt norii negri si prea s-a dat ceasul cu o ora inainte. Mai bine ne-ar ieftini gazele, chiar daca nu ne plac, am cumpara mai mult si ne-a da un mic foc.

Asadar, in perioada 2-4 aprilie, Peculiar isi va face proviziile de popcorn si va urmari, cu mare interes si cu un zambet viclean, toate incidentele bound to happen, pentru ca, sa fim seriosi, e vorba de Romania.