Stimati cititori, acest blog a fost nominalizat (nu stiu de catre cine, dar multumesc pentru votul de incredere) la roblogfest. La mai multe categorii mi-a fost nominalizat blogul. Toate cu „blog” in titlu.

M-as vota singura pentru ca ma citesc destul de des, dar inca n-am descoperit butonul potrivit. Asa ca va indemn si pe voi sa imi votati blogul in caz ca va place. Nu pe mine, ci blogul.

Nu am castigat niciodata nimic, motiv pentru care voi continua sa cred ca in afara de salariul urmator, altceva nu ma paste. Mint. Am castigat la Loto o Dacie, insa a fost furata dupa 2 zile. Multumesc oricum pentru amagire. De fapt iar mint. Nu eu am castigat-o, insa trebuia sa fie pentru mine. Motiv pentru care a fost de fapt si furata. Cine fura o Dacie?!

De ce nu cred ca voi castiga:

  • Pentru ca scriu posturi suficient de lungi inca sa plictisesc pana si cel mai perseverent juriu.
  • Pentru ca in general nu las comentarii pe blogurile cu trafic mare.
  • Pentru ca nu perii pe nimeni ca sa ma treaca in Blogroll => Nu am atatia fani.
  • Pentru ca nu mi-am promovat niciodata blogul in niciun fel.
  • Pentru ca n-am mai castigat niciodata nimic. Apropo, care-s premiile?
  • Pentru ca pentru a vota am impresia ca trebuie sa-ti faci cont.
  • Pentru ca pentru a-ti face cont trebuie sa astepti doua mailuri.
  • Pentru ca lista de nominalizari e mare, iar eu nu traiesc pe blog.
  • Pentru ca nu dau refresh din 5 in 5 minute.
  • Pentru ca nu ma gandesc cum sa-mi optimizez site-ul sau cum sa respecte SEO.
  • Pentru ca multa lume nu ma place, iar aceasta multa lume care nu ma place se simte jignita de ceea ce scriu. pentru ca va cunosc pe toti si pentru ca va ghicesc gandurile. I’m the God of all minds and I will haunt you down till the day I die… sau cel putin asa cred unii.
  • Pentru ca nimeni nu vrea de fapt sa auda adevarul.
  • Pentru ca pentru a ma vota trebuie sa gasiti un buton pe care eu n-am reusit sa-l identific.
  • Pentru ca nu stiu daca ma puteti vota.
  • Pentru ca nu voi plange atunci cand voi afla ca n-am castigat.
  • Pentru ca nu prea stiu ce e Roblogfest.
  • Pentru ca sunt altii care scriu mult mai bine decat mine. Daca as citi bloguri, i-as descoperi cu siguranta.

De ce cred ca ar trebui sa ma votati/nominalizati/premiati:

  • Pentru ca am scris de rau despre Blogomanie si lui Radu i-a placut. Multumesc Radu! Nu-l cunosc pe Radu asa ca nu, n-am pile si nici nu l-am platit.
  • Pentru ca n-am castigat niciodata nimic si ar cam fi cazul.
  • Pentru ca altora le-a placut altceva.
  • Pentru ca reusesc sa redau aproape fidel realitatea.
  • Pentru ca umorul meu negru se confunda deseori cu realitatea.
  • Pentru ca incurajez toate concursurile.
  • Pentru ca atunci cand aveam 3-4 ani am fost sa-mi vizitez bunicul bolnav de Parkinson. Doua saptamani mai tarziu il imitam in cel mai sinistru mod. As putea spune ca am fost crescuta de familia Adams. Nu, nu ma jucam cu ghilotina cand eram mica.
  • Pentru ca tocmai am lasat multi bani la coafor si nu mai am ce manca pana luna viitoare.
  • Pentru ca ma bucur ca exista oameni care au rabdare sa-mi citeasca insemnarile fara sa dea in dezechilibre hidroelectrolitice din cauza transpiratiilor profuze generate de lungimea posturilor mele.
  • Pentru ca imi place sa scriu si voi scrie pana la urma si o carte… teoretic.
  • Pentru ca nu ma cenzurez.
  • Pentru ca fac fotografii frumoase si asta n-are nicio legatura cu nimic, dar am vrut sa ma laud.
  • Pentru ca intr-o zi voi salva multe vieti.
  • Pentru ca sunt dispusa sa lupt pentru combaterea incalzirii globale si pentru alte notiuni abstracte.
  • Pentru ca tot ce-mi doresc este world peace. Ha! N-ar strica, dar nu cred ca-mi voi irosi dorinta pentru obiective relativ imposibile.
  • Pentru ca nu citesc Libertatea, Can Can, Blitz, Mamma Mia si altele. Nu stiu daca exista Mamma Mia, dar daca as avea o revista de scandal, asa as denumi-o. Dar n-as avea o revista de scandal.
  • Pentru ca daca nu castig voi canta la birou. Si colegii mei nu-si doresc asta. Nu-i asa? Si daca ar fi sa castig, tot as canta la birou pentru ca ai mei colegi detin casti.

Va multumesc pentru atentie si va mai astept! Daca voi castiga, dau bomboane de ziua mea!