Ce ai face daca ai sti ca in curand vei paraliza complet si iremediabil?
        De ce sa paralizez?
E o intrebare pur ipotetica. Ce ai face inainte?
        Dar de ce as paraliza?
Accident de masina, sa zicem.
        Eu merg mereu cu metroul.
Sa presupunem ca intr-o zi mergi cu masina si ai un accident.
        Categoric nu merg cu masina.
De ce?
        Pai daca am accident si paralizez. Nu merg cu masina.
Da, dar nu ai cum sa stii dinainte ce se va intampla.
        Tocmai mi-ai spus tu.
Dar nu se va intampla. Eu doar imi imaginez.
        De ce ti-ai imagina ca paralizez? De ce eu?
Imi imaginez doar un final.
        Finalul meu?
Nu, finalul unei carti.
        Despre mine?
Nu, despre un personaj fictiv.
        Si atunci de ce nu paralizeaza personajul tau?
Pai el paralizeaza.
        Si de ce ma intrebi pe mine ce-as face daca as sti ca voi paraliza?
Personajele imaginare nu raspund. Imi spui?
        Bine. In cat timp paralizez?
Nu stiu. In curand.
        Si cum aflu dinainte?
Pai iti spun eu acum.
        Parca nu vorbeam despre mine.
Nu vorbim nici acum. Spune-mi.
        Sa vedem… am multi bani?
Nu, esti tu.
        Stiu ca sunt eu, dar am multi bani?
Nu stiu. Ai?
        N-am. De unde sa am multi bani?
Atunci n-ai. Lasa banii.
        Daca tot ma faci sa paralizez ai putea macar sa ma faci bogat inainte.
Nu eu te paralizez, ci accidentul.
        Nu vreau sa am niciun accident.
Nu o sa ai. Stai linistit.
        Bun. Deci nu paralizez.
Nu. Dar daca ai sti ca urmeaza sa paralizezi, ce ai face?
        Nu-mi place deloc discutia asta.
Hai, ajuta-ma putin. Ce ai face?
        Nu stiu. Nimic.
Cum nimic? Maine paralizezi si nu vrei sa profiti de timpul pe care-l mai ai?
        Parca paralizam in curand, nu maine.
Maine nu e curand?
        Maine e maine. Daca maine ar fi fost curand, mi-ai fi spus ca paralizez maine.
M-am razgandit. Voiam sa paralizezi saptamana viitoare, dar acum vreau sa se intample maine.
        Te-am suparat cu ceva?
Nu. Daca m-ai fi suparat, ai fi murit in accident. Asa, doar paralizezi. Ce ti-ar placea sa faci inainte?
        Am vreo putere supranaturala?
Nu. Ai ce ai si acum.
        Da, dar as vrea sa am o putere supranaturala.
Bine. Esti nemuritor.
        As vrea sa vad toate filmele alb-negru facute vreodata si sa mananc inghetata cu fistic.
Dar nu mori…
        Stiu, doar paralizez.
Si asta e ceea ce vrei sa faci inainte? Esti nemuritor, paralizezi si vrei sa vezi filme si sa mananci inghetata.
        Da. Ce are?
N-are nicio logica.
        Daca nu-ti place, paralizeaza pe altcineva.
Si daca ai muri?
        N-am cum sa mor. Nu numai ca nu merg cu masina, dar ai uitat ca sunt nemuritor?
M-am razgandit. Personajul meu nu va mai sti nimic dinainte.
        Esti cruda…