Povestea numarul 1:

A: Cred ca ma insala. Vreau sa-l urmaresc ca sa fiu sigura. Ma ajuti.

B: Ok, daca asta te linisteste.

Doua luni mai tarziu…

B: N-ai mai zis nimic. L-ai urmarit?

A: Ah, nu, dar am aflat.

B: Cum?

A: Pai am discutat cu el si mi-a spus ca nu m-ar insela niciodata.

Nota: Impusca-te!

Povestea numarul 2:

Personaje: sot, sotie si amanta. Sotul lasa amanta insarcinata. Sotul plateste avortul cu cardul. Sotia vede extrasul de cont. Sotia il da afara din casa.

O luna mai tarziu…

Sotia afla ca e insarcinata. Posibila impacare?

Peste putin timp…

Sotia avorteaza si divorteaza. „Cu tine n-am sa fac in veci un copil!”.

Nota: Jos palaria!

Nu cunosc personal niciuna dintre cele doua femei, dar povestile se pare ca ma izbesc fara vointa mea, din toate partile. In timp ce pe prima individa nu m-ar interesa s-o cunosc vreodata, in fata celei de-a doua as face o plecaciune si as felicita-o personal. Una, dar desteapta!