Ma intreaba ce-mi doresc de sarbatori. In timp ce el isi doreste un iPhone, eu nu-mi doresc un iPhone.

De fapt, nu-mi prea doresc nimic palpabil. Ii multumesc sefului pentru laptopul la care am tot batut apropouri pe aici si pentru banii neasteptati ce tot apar.

Imi doresc sa sterg cu buretele ultimul an care mi-a fost un ghimpe-n coasta, sa am ocazia sa aleg altceva in data de 16 decembrie 2006. Imi doresc sa nu fi raspuns la telefon in acea zi. Imi doresc sa fi avut mai multa minte in data de 13 februarie 2007, ca de altfel in fiecare zi a ultimului an. Imi doresc sa am capacitatea de a-mi asculta instinctul (Gigel). Gigel are mereu dreptate si mereu cand nu-mi place ce spune ii pun mana la gura. Gigele, esti liber sa vorbesti! Da, am dat-o si eu in bara mea.

Imi doresc sa nu fi simtit anumite lucruri la fel de mult cum imi doresc ca acum sa nu mai simt opusul lor. Imi doresc ca toata lumea sa primeasca in viata exact ceea ce merita si nimic mai mult, nimic mai putin.

Imi doresc sa am mai mult timp sa scriu si imi doresc sa imi iau mai repede masina pentru ca imi doresc sa conduc pana la capatul lumii. Imi doresc sa tac atunci cand imi doresc prea mult sa vorbesc. Si imi doresc sa tin mai multe lucruri pentru mine. Imi doresc sa nu mai cred ca exista vreun om in toata lumea cu care sa poti relationa sincer si deschis, fara sa existe motive ascunse si fara sa asculti minciuni nefolositoare.

Uneori imi doresc sa nu mai scriu pe blog pentru ca imi doresc sa dispar definitiv. Imi doresc o lume mai buna. Si vad ca apare. Imi doresc sa iubesc si se infiripa. Imi doresc sa am putina incredere si se apropie.

Le doresc si altora mai multa minte. Le doresc sa afle ca sunt lucruri pe care nu le pot schimba si oameni care nu se schimba niciodata. Va doresc tuturor sa va uitati bine inainte sa pasiti. Mi-am amintit de zicala cu „happiness (sau love) comes to those who wait” si imi dau seama ca mai corect este „happiness comes to those who deserve it”.

Imi doresc sa-mi fac o casa la Valea Doftanei si sa ma mut intr-un apartament mai mare. Imi doresc sa cunosc mai multi oameni care au notiunea de echipa. Imi doresc sa cunosc oameni seriosi care au notiunea de responsabilitate.

Imi doresc multe pulovere cu gat, manusi si fulare. Imi doresc un pat mai mare si o inima mai incapatoare.

Imi doresc sa fiu din nou copil. Dar oare ne maturizam vreodata? Imi doresc sa rosesc ca la 15 ani. Astazi nu mai rosesc sub nicio forma. Imi doresc sa aud complimente si sa ma bucur de ele. Astazi nu mai stiu sa primesc niciun compliment si nu cred in ele. Vreau sa mananc inghetata ca la 12 ani. Sa ma mozolesc toata la gura fara sa se uite cineva ciudat la mine. Astazi nici macar nu mai mananc inghetata. Vreau sa mananc cu pofta, vreau sa am timp sa mananc. Vreau sa beau mai multa apa si mai putina cafea. Vreau sa merg mai mult pe jos si vreau sa am un semineu.

Vreau sa ma indragostesc ca la 15 ani. Vreau sa cred chiar daca voi fi apoi dezamagita. Vreau sa am puterea sa ii inchid pe cei bolnavi, departe de societate, departe de oamenii cu suflet.

Vreau sa stiu ce-l doare acum pe catelul meu si de ce tremura.

Imi doresc sa beau un vin bun in muntii Apuseni. Imi doresc sa mai gust din prajiturile mamei. Imi doresc sa nu mai fiu nevoita sa stau atatea ore pe scaun, pana si in weekend. Imi doresc sa ma plimb. De cand nu m-am mai plimbat… Imi doresc sa aud mai putine claxoane si sa cheltuiesc mai putini bani.

Imi doresc sa nu sarbatoresc revelionul caci nu e decat o zi ca oricare alta. Desi l-as putea sarbatori, m-as bucura ca se incheie acest an. Pentru prima oara in viata mea, bilantul sfarsitului de an nu arata cifre pozitive.

Imi doresc sa citesc ce vreau, nu ce trebuie. Imi doresc sa fiu mai calma. Aparent sunt o persoana foarte calma, insa in realitate lucrurile stau putin altfel. Imi doresc sa existe mai multi oameni cu care sa pot purta o discutie.

Imi doresc sa va doriti lucruri posibile. Va doresc sa puteti ierta si sa puteti uita. Eu am o memorie mult prea buna pentru asa ceva. Si nu e tocmai un lucru benefic.

Va doresc sa stiti sa intoarceti spatele la timp si sa apreciati oamenii care va iubesc. Iar oamenilor care va iubesc le doresc sa va iubeasca daca meritati. Nu, nu cred in bullshit-ul cu toata lumea merita dragoste, toata lumea merita sa fie fericita, bla bla… Daca nu meritati, go live alone in some forest!

Imi doresc sa-mi mearga internetul pe laptop si-mi doresc ca oamenii inutili sa fie eradicati.

Sarbatori fericite!