Dupa o zi de vineri relativ agitata si plina de tinerete, un weekend pe masura.

Cu un card de credit, multa rabdare si dorinta de schimbare am plecat sambata la drum. Soarta a facut sa ma opresc in Hornbach. Frumoasa experienta. Lume extrem de amabila, preturi acceptabile. Am vazut un covoras cu multe nuante de verde. Mi-a placut atat de mult incat nu m-am abtinut sa nu-l cumpar. Dar cu ce-l asortam? Si cum n-aveam cu ce, am luat si o vopsea verzulie ca sa-l asortez cu peretii. Si daca tot am luat vopsea, un trafalet si niste pensule ar fi bune.

Si daca tot am luat trafalet si pensule, m-am gandit sa redecorez si al doilea hol. Asa ca am mai luat o vopsea „caisie”. Si ca sa nu mai spui ca asortez peretii la covor in loc sa asortez covorul la pereti, am mai luat un covoras din bambus care contrasteaza frumos peretii. Ador sa decorez si sa aranjez casa dupa bunul meu plac. Si cum nu ma pot muta mereu ca sa fac asta mai des, o pot reinnoi mereu.

Si daca tot eram acolo, si daca tot aveam un card neatins vreodata, am mai luat un covor pentru dormitor. Frumos si pufos. Si daca tot am luat un covor pentru dormitor, de ce sa nu iau si altul pentru sufragerie?!

Dupa multe alte cumparaturi pentru casa, a urmat lantul cumparaturilor pentru mine. Si daca tot am timp liber si talent la desen, hai sa-mi iau un sevalet, culori, ulei de pictura, pensule si panza.

Si uite asa s-a dus o zi si un card de credit. Si uite asa a venit si ziua de duminica.

Ne trezim de dimineata si incepem sa vopsim. Un hol verde, unul „caisiu”. Dupa vopsit holuri, imi incerc noile culori pe panza. Si iese un apus de soare rosiatic, superb. Treaba terminata pe la ora 6 dupa-masa, sesizez ca n-am mancat. Iesi in oras si mananca o pizza daca tot vreau sa am o dieta sanatoasa.

Ajunsa din nou acasa, ma batea gandul sa ma reapuc de treburile casei, dar in urma unui telefon, planurile se schimba.

Ajung intr-un club cu specific rusesc unde, cu o poza de-a lui Ivan Cel Groaznic alaturi, savurez un Mai Tai si un Ocean Breeze. Ce tanara m-am simtit. Nu ca n-as fi, dar e superb sa simti tineretea siroindu-ti prin vene.

Dupa un Mai Tai, muzica house ruseasca nu mi s-a mai parut asa ciudata. Da-i si danseaza pana la epuizare. Am stins (sau am aprins) noaptea cu un Absint de la mama lui. Flambat, verde si extrem de tare. Clubul relativ gol, probabil din cauza preturilor la care nu vreau sa ma mai gandesc acum. Nici Ivan Cel Groaznic si toti Tarii Rusiei nu te priveau prea bland de pe pereti.

Localul, fiind aproape de un mare hotel in care se tin nunti gramada, a gazduit si o mireasa furata. Frumusica foc, au suit-o pe bar si i-au facut specificul cocktail direct in gura. Si ce ganduri ma napadeau atunci… cred ca nunta a iesit superb. Primul si probabil singurul moment fericit dintr-o casnicie.

Si asa am ajuns sa vorbim despre nunti si m-am gandit ce masina mi-as lua din banii primiti la nunta. Asa ca l-am cerut pe rutemeticosta de barbat, promitand ca fac cinste cu divortul care nu sare de 1 milion de lei. Am stat sa calculam cat ne-ar costa nunta si am descoperit ca am iesi intr-o pierdere totala. Deci vax masina. Am putea trage o nunta cu buget redus si decoratiuni originale. Vorba lui, din hartie igienica roz. Dar oare am mai primi tot atatia bani cadou? E destul de riscanta treaba. Concluzia a fost ca mai bine ne rezumam la Absint si la un dans pana dimineata. N-a fost chiar pana dimineata ca unii mai au si serviciu si, pentru o nebautoare de alcool, un Absint te adoarme relativ repede.

Astept cu nerabdare urmatoarea escapada care sa scoata la iveala toata tineretea din mine. Mai am cateva zile relativ libere de care promit ca voi profita la maximum.

Data viitoare poate vom dansa fara vopsea in par… desi dupa febletea mea, Absint-ul, nu mai observi vopseaua din par si nu te mai intrebi nici ce s-a intamplat de ai ajuns sa dansezi pe muzica ruseasca. Nu voi lasa monotonia si banalitatea sa ma ajunga niciodata!

Партия!