Dedic aceste randuri, cu mult drag, anumitor barbati, fosti actuali sau viitori, ce se perinda prin fata ochilor mei.

Dragul meu, oricare ti-ar fi originile si orice ai cauta in viata mea, afla ca nu suport mitocaniile. Daca esti prost crescut, zbori de la bun inceput. Nu te mai educa nimeni dupa 30 de ani. Gaseste-ti o proasta care sa te suporte cu toate manierele tale elegante de a te scobi in nas la volan, de a injura cu foc, de a-ti suge maselele sau de a ma invita la un pahar de vin rosu si, in mijlocul unui moment ce se voia a fi romantic, sa-ti clatesti gura cu el ca betivii cu tuica.

Nu trebuie sa ma dezamagesti crunt ca sa zbori. E suficient sa te stergi la gura cu fata de masa, sa iti curga ciorba pe barbie, sa te scarpini in dreptul slitului sau sa puti.

Poti fi oricat de bine crescut doresti, sa te comporti exemplar chiar, dar daca puti, e moartea oricarei pasiuni. Decat sa ies cu tine in oras mai bine ma sui in RATB si am parte de aceleasi senzatii.

Nu-mi plac dulcegariile si siropeniile. Nu-mi plac declaratiile cu luna, stele, soare, pasari si abureli citite prin pliante din Delta sau vazute in filmele adunate din gunoi si difuzate pe ProTV. Nu fi nici atat de tampit incat sa-mi arunci vreo chestie unica si radicala cum ca n-ai mai intalnit si nu vei mai intalni o femeie mai grozava ca mine. Da, desi imi place sa cred ca e adevarat, dupa 3 zile de cand ne cunoastem, tine-ti declaratiile ieftine pentru tine.

Nu-mi plac sms-urile. Daca ai ceva sa-mi spui, suna-ma sau cauta-ma. Daca petrecem o zi impreuna si a doua zi imi trimiti mail sau sms in care sa-mi relatezi cat de bine te-ai simtit, o sa cred ca ai dat copy paste de pe Google. Esti fals.

Nu, nu e original sa-mi trimiti un e-card cu inimioare in timp ce te plictisesti la serviciu.

Daca imi spui „te sun in 5 minute”, suna-ma in fix 5 minute! Nu dupa 10 minute, nu dupa 2 ore ca nu mai raspund. Vreau seriozitate si promptitudine. Daca stabilesti ceva cu mine, nu ma intereseaza la ce inmormantare trebuie sa ajungi, ce treburi mai apar in ultima clipa sau ce i se nazareste sefului tau ca vrea de la tine in acele momente. Sa fii acolo! Daca esti atat de tampit incat sa iti faci planuri de 2 ore cu 7 saptamani inainte, e vina ta. Daca nu le faci, nu se supara nimeni. Daca le faci, tine-te de ele.

Nu promite nimic ca oricum nu esti in stare sa te tii de ceea ce spui. Daca ai impresia ca totul depinde de tine, tine-o pentru tine caci in lumea mea nu existi numai tu.

Daca ma amani in ultima clipa, ai sfeclit-o!

Exemplu: Am dat un telefon in interes pur profesional. Mi s-a spus „Stai putin ca sunt la farmacie, te sun eu in 5 minute.”. Au trecut 3 ore de atunci si daca nu sun eu inapoi, nici nu mai aud telefonul sunand. Vai de capul vostru. Poate sunt pe moarte si vreau ca tu sa-mi auzi ultimele cuvinte.

Nu vreau sa fiu o prioritate, dar nici o optiune. Daca te plictisesti si iti amintesti de mine, plictiseste-te in continuare.

Daca n-ai ce face si te gandesti sa iesim undeva, mai bine culca-te daca nu vrei sa-ti scot ochii si sa-ti spun ca esti tampit.

Daca am avut o relatie care s-a incheiat si te intorci la mine din tu stii ce motive, te spanzur. Daca te-a fascinat alta femeie care apoi te-a calcat in picioare ca pe ultimul gunoi si-ti amintesti ca eu nu eram chiar asa, felicitari. Ai pierdut trenul.

Daca indraznesti sa faci pe victima si sa te aolesti in fata mea, jap d’aici! Daca mori dupa atentie si incepi sa minti pentru a o capata, incheiem orice socoteala.

Daca o dai in bara si recunosti, discutam. Daca o dai in bara si faci pe lovitul si suferindul, ai sanse sa te ascult doar daca esti handicapat cu acte in regula.

Daca vrei sa ma cunosti, nu ma incarca cu frustrarile, complexele si suferintele tale din trecut dupa care inca mai bazai in prezent. Daca alegi sa o faci, cauta mila in alta parte. Daca iti pui viata si problemele pe toti peretii, stai departe de mine.

Daca uiti de ziua mea de nastere, uita si numarul meu de telefon.

Sa mai mentionez ce se intampla daca lasi par pe sapun?😉

Sa nu te prind ca ai idei fixe sau preconcepute.

„Am parasit-o pentru tine!” ma dezgusta, nu ma flateaza. „Te iubesc pe tine, ea e un nimic pentru mine!” iar ma scarbeste.

Daca te apuci sa-ti balacaresti fostele iubite, esti un tampit. Daca te apuci sa ma compari cu alte femei, esti si mai tampit.

Daca suntem in relatii suficient de apropiate incat sa existe si sex pe acolo pe undeva si te intreb cu cine te-ai simtit cel mai bine si ai un raspuns, borasc pe tine. Nu ar trebui sa existe „mai bine” sau „mai rau”, ci doar altfel.

Pun intrebari capcana. Daca nu treci cu brio de ele, zbori. Cea de sus e una din ele.

Nu vreau sa stiu tot, nu vreau sa stiu prea mult, dar nici prea putin, dar daca te prind ca-mi ascunzi ceva ce ar trebui sa stiu, fugi cat te tin picioarele.

Nu, in dragoste nu se iarta orice. Se iarta multe pana la un punct. Punct in care dispare dragostea si intervine sila.

Vor exista momente in care vei avea impresia ca tolerez multe. Exista doua posibile explicatii: ori nu stiu ce faci, ori nu-mi pasa.

Nu astept mai mult de 15 minute. Nu imi place nici sa ma las asteptata. Nu ma smiorcai si nu cersesc afectiunea sau atentia ta. Daca astepti sa ma rog de tine, fa-te comod, ia-ti un cico, ceva de rontait si asteapta pana te saturi.

Sunt punctuala, serioasa si nu promit lucruri care nu tin de mine. Astept acelasi lucru si din partea ta, fie ca-mi esti prieten, iubit, vecin, ruda etc.

E bine sa stii de la bun inceput ca nu-s proasta si am simturi ascutite. Sunt in stare sa stabilesc toate detaliile relatiei noastre interumane mai ceva ca un plan de afaceri. Daca te abati de la ce stabilim impreuna, ma despagubesti din toate punctele de vedere.

Nu-s razbunatoare, nu-mi consum energie injosindu-ma, dar te pot chinui fara sa-ti fac nimic palpabil.

In principiu n-am nevoie de tine asa ca nu-ti cer nimic. Prin urmare, nici tu sa nu-mi ceri. Daca stau prin preajma ta, o fac pentru ca vreau, nu pentru ca imi trebuie. De aici, daca esti tampit, e simplu sa nu mai vreau.

Nu ma milogesc. Vreau sa ramai si vrei sa ramai, foarte bine. Iese ceva frumos. Vrei sa pleci, pleaca.

Spre surprinderea ta, nu esti indispensabil si se poate respira foarte bine si fara tine in preajma.

Nu ma sufoca. Daca ma sufoci, te incui in debara si te las sa mori de foame si de sete.

Nu suport crizele de orice fel. Nu suport tipetele, injuriile, chestiile aruncate, sparte si venele care-ti palpaie pe frunte. Nu suport nici sa taci si sa strangi din dinti. Ador sa discutam. Daca nu esti in stare, alta sansa nu vei mai avea.

Nu-mi place sa fiu dusa cu vorba. Daca nu esti in stare sa-mi spui clar si concis ce ai in cap, lalai-o cu altcineva.

Nu plange! Mah, deci nu plange ca s-ar putea sa ma buseasca rasul si pe urma ramai cu impresia ca-s insensibila.

Nu-mi face scene demne de telenovele ca iar incep sa rad. Pot participa si pasiv la spectacolele tale. Mai si aplaud la sfarsit daca vrei. Teatrul sa-l faci singur in baie, nu cu mine. Te duci in fata oglinzii, te desfasori, te plangi si zbieri sa vezi cat de bine ti-ar sta pe scena. Te poti si filma daca vrei ca sa vedem cat de telegenic esti. Doar nu juca teatru cu mine ca am invatat sa-l miros fatnastic de bine. E frumos la TNB, la TV, pe scena, dar nu intr-o discutie cu mine.

Concluzionand, sunt foarte sociabila, politicoasa, foarte comunicativa si deschisa posibilitatilor asa ca daca nu esti tampit, ne putem intelege de minune. Eu iti propun sa ma studiezi bine inainte de a relationa cu mine ca s-ar putea sa dai cu capul de prag daca nu te uiti bine.

Miros aburelile, miros prostia, miros cam tot ce pute in lumea asta asa ca daca te apropii la mai putin de 5 metri de mine, te voi mirosi si pe tine. Colcaie pamantul de oameni cu zambet frumos, vocabular ales si piele fina pe care daca o dai la o parte descoperi carne putrezita si viermi ca la ei acasa.

Asa ca nu fi tampit si plin de viermi!