Nu prea mai am timp sa scriu. Noaptea ma culc cu ideile si concluziile zilei ce tocmai a luat sfarsit, ma gandesc ce vreau sa scriu, unde si cum. Pana dimineata uit. A fost o perioada in care aveam prea mult timp liber si ma plictiseam de el uneori. Alteori, profitam de el. Acum vreau sa profit de timpul pe care nu-l am. Am fugit la munte cateva zile din mijlocul teancurilor de treburi ce trebuie rezolvate. Evident, toate au un deadline. M-am intors, o parte am rezolvat, alta parte ramane de rezolvat. Problema e ca iar as pleca. In scurt timp o voi face. Vara e vara oricata treaba as avea. Mi-am propus sa am o perioada in care sa-mi pese mai mult de mine, indiferent de alte mici esecuri potentiale care ar fi putut aparea in lipsa mea la datorie. In mod uimitor, pana acum n-am esuat cu tot cu lipsa si prezenta. Cum le pot face pe toate in acelasi timp? Sunt uimitoare!🙂

Sarcasmul si rautatea mea caracteristice au luat o scurta vacanta, dar sper sa revina curand ca imi lipsesc. Ma scoate din sarite lipsa lor. Parca nu mai sunt eu. Sunt prea blanda sau poate prea ocupata ca sa mai puric imperfectiunile celorlalti. Astept sa ma enerveze cineva ca sa scoata la suprafata iar ironiile mele dragi.

Ce se intampla cu mine? Sunt atat de draguta cu cei din jur. Ceva nu e in regula…