De ce a facut o treaba draguta la care se vede ca a lucrat destul. Nu mi-e foarte clar de ce caci nu devorez tot ce prind prin blogosfera ca sa aflu. Felicitari pentru initiativa, dar am cateva curiozitati.

1. Pentru cei ce si-au pus poza pe Tablog: De ce?

2. Pentru cei ce nu si-au pus poza pe Tablog: De ce?

Mi-as da eu cu parerea, dar nu vreau inca sa infurii spiritele.

M-am gandit sa studiez si eu putin fetele bloggerilor. Printre oameni aparent normali, mi-a fost dat sa vad un fund gol. Daca n-ai fata de Tablog, macar fund sa ai, nu?

Primul motiv pentru care va puneti pozele acolo e traficul, nu? Daca esti dragut(a), lumea da click si na ca te alegi cu trafic. Acum ai trafic. Ce faci cu el?

A doua poza menita sa atraga atentia este una cu o domnisoara fara cap, dar goala. E drept, sta cu spatele si are mainile legate, dar asta nu o face mai putin goala. Exhibitionismul e in floare.

Pe principiul „se poate sa n-am talent literar, dar am poza pe net, cauta-ma si fa-mi trafic”, pe zi ce trece se umple Tablogul de fete noi.

Parerea mea este ca aceasta intiativa poate veni in ajutorul Bloggerului in calduri. Acestuia ii va fi mult mai usor sa agate ce prinde. Va incepe cu comentarii insipide la postul unei fete dragute gasite pe Tablog. Ulterior o va contacta spunandu-i cat de miscat se simte de scrierile sale. Evident, el nu citeste decat din doi in doi caci n-avem timp sa ne intindem la lecturi cand putem sa ne alegem cu un sex in doar o saptamana. Omul nu mai risca sa dea peste cine stie ce urata pe care sa o vrajeasca timp de cateva zile si sa fie extrem de dezamagit cand ii vede poza.

Cand unii se bucura la vederea pozei autorului unor posturi pe care le citeau de luni de zile, bloggerul in calduri scoate poza preferata la imprimanta si se duce cu ea in baie sa se relaxeze. De acum nu va intra in vorba decat cu fetele de pe Tablog. Daca ai blog si n-ai poza pe Tablog inseamna ca esti urata si/sau grasa asa ca nu va vorbi cu tine. E deja dubios daca te feresti sa-ti pui poza acolo, nu?

Daca esti draguta si te-ai Tabloguit, ai grija caci complimentele referitoare la scrierile tale s-ar putea sa aiba un cu totul alt substrat. Nu conteaza, oricum pici pe spate la orice compliment mincinos sau adevarat.