Rontaind o smochina ma gandeam ca parca as rontai o samanta acoperita cu sare din aia grunjoasa care sa-mi amorteasca limba si sa ma scarbeasca si mai tare. Rontaind o smochina ma gandeam cate smochine am rontait in ultima ora. Sunt scarboase smochinele. Mi-e scarba! Au seminte multe si marunte. Smochinele sunt dulci. De ce rontai o smochina?

Rontaind o smochina observ cat de mult am de lucru, cat am de invatat si cat de putine smochine au mai ramas. Ar merge o cana cu lapte. Dar semintele raman. Prea multa cafea, e clar! Asta e sindromul de oboseala cronica si smochine putine.

Vreau sa dorm, dar daca dorm nu mai pot sa rontai nici o smochina. Vad ca nu scriu cu diacritice. De ce nu scriu cu diacritice? Sa fie pentru ca rontai o smochina? Vreau ceva sarat sau amar care sa-mi taie gustul de smochina… parca nu se mai termina. Cata poate fi o smochina?! E multa!

Cate discutii peste tot despre fuck-buddies. Ce-s aia? Mi-am dat si eu cu parerea. Nu exista nici un fuck-buddy. Va amagiti! Mai bine rontaiti o smochina. Am visat un fuck-buddy… macar de era frumos, dar nu avea cap asa ca nu va pot spune… si parea si mic de inaltime. Nu ma satisface. Maine voi visa un fuck buddy cu cap… desi nu capul e important. Smochina e baza!

Imi voi deschide o agentie ca buddy-fuck-finder. Vorbeam acum cu cineva si ma gandesc ca as avea succes. Acum discutam despre detaliile tehnice si pozele pe care vi le voi face in scopul de a le posta pe blog. Ha! Voi doi si o smochina.

Voi deschide si o linie de tech support pentru cei care nu au mai avut de-a face cu un fuck-buddy. Dar daca rontai o smochina n-am sa va raspund. Nu-mi place sa raspund la telefon. Apropo, azi mi-a zis cineva „tocmai m-a sunat o femeie si m-a abordat exact asa cum abordez si eu! exact la fel!”. Era uimit. Cum te-a abordat? Cu „Alo?” sau „Da” sau „Buna ziua”? Trebuia sa raspunzi cu „Ascult Radio 21!”. Eu raspund cu o smochina si nu mi-e teama sa recunosc ca rontai o smochina.

Tot mi-e sila. De ce mi-e sila? Aoleu, de azi dimineata invat pe muzica… aceeasi muzica si aceeasi smochina. M-am plictisit. Vreau o samanta sau mai bine o tigara.

Ma gandeam, rontaind o smochina, la un slogan pentru agentia mea de buddy-fuck-finder. Vorbesc cu cineva care ma inspira… de la „fuck in 60 seconds” (ideea lui) la „scent of a fuck” (ideea mea). Poate ne asociem, poate scoatem un ban cinstit si facem oameni fericiti. Sau mai bine vindem smochine. El le vinde, eu le cumpar.

Agentie FuckFinder… nu-mi fac asa ceva. Descurcati-va. Eu mananc o smochina.

Am examene… si smochine. Cursuri sau smochine? Smochine!

Mi-au inghetat mainile. Mi-e frig. Nu mai mananc smochine. Mi-e sila.

Acum vorbim despre par si femei paroase. Scarboasa imagine, vorba lui. Mi-e sila si de par. Daca fac baie si e un fir de par in cada, ies ca arsa. Chiar daca firul de par e tot al meu. Bleah (p’asta am cules-o de la cineva care mi-o tot arunca pe messenger). Smochinele au par? Dar baie fac? Nu cred.

Apropo, nenea care-mi arunci „Bleah” pe messenger, ce semnifica aceasta onomatopee? Sila? Ti-e sila de mine? Nu cred ca doar rontai o smochina.

Habar n-am ce am scris pana acum, dar ma mananca un deget. Smochina mea nu are degete. Ce treaba are ea?

Mai am putin si termin smochina… alta nu mai mananc. Scarbos. Imi plac smochinele, dar iubesc fisticul.