1. Cand ai maini urate si degete borcanate, nu arata mana mai bine daca iti pui 3 inele pe fiecare mana si daca te dai cu oja, si peste o manichiura defectuoasa. Daca stai cu oja sarita, iar nu e cea mai buna alegere. Cand ai asemenea maini, tine-le in buzunar. Daca nu te poti abtine sa nu te dai cu oja si sa nu porti inele, tine-le tot in buzunar… sau la spate.

2. Nu-mi plac femeile cu glezne groase. Nu e vina ta, femeie cu glezne cat gamba, dar incearca sa nu porti pantofi care sa-ti scoata gleznele in evidenta… mai ales cei cu o curelusa in jurul piciorului.

3. Hainele cu doua masuri mai mici are a no-no! Oricat de slim ai fi, daca te taie hainele si te segmenteaza, arati ca o omida.

4. Fondul de ten ar trebui sa fie ceva discret. Eh, 90% din femei il folosesc in exces… it’s not pretty!

5. Femeile blonde cu ochi caprui (sau orice alta culoare) care isi picteaza pleoapele cu fard albastru si buzele cu ruj rosu intens.

6. Nu-mi plac femeile fara talie care mai poarta si haine mulate pe… lipsa de talie.

7. O femeie ar trebui sa aiba un simt estetic mai dezvoltat decat al barbatului. Nu, albastrul nu merge cu verdele si movul nu merge cu portocaliul.

8. Nu-mi plac femeile neingrijite.

9. Nu-mi plac cerceii cat jumatate din cap.

10. Nu-mi plac strasurile, paietele, ciocatele, zorzoanele si culorile tipatoare.

11. Detest parfumurile dulci!

12. Nu-mi plac hainele transparente… si daca tot se poarta, un sutien rosu sau negru vizibil printr-o bluza alta e de rau.

13. Nu-mi plac femeile tinere care isi neglijeaza aspectul fizic, din toate punctele de vedere.

14. Nu-mi plac buzele pe care se scurge rujul si nu-mi place parul vopsit blond intr-un mod ostentativ. Daca mai zboara si in toate directiile, e si mai bine.

15. Am mai spus ca nu-mi plac parfumurile dulci, nu? Oribil!

16. Nu-mi plac femeile vulgare.

17. Nu-mi plac femeile care nu se uita in oglinda inainte sa iasa din casa… fii cu ochii pe tine ca daca ti se scurge rimelul, iar nu e frumos. Si daca ti se scurge, acesta nu se inlatura cu saliva.

18. Nu-mi plac femeile insarcinate care umbla cu burta goala, cat mai expusa la soare.

19. Nu-mi plac automutilarile: tatuaje, cercei in buric, limba, nas, sprancene, barbie, frunte si alte belciuge prin alte locuri greu de imaginat.

20. Nu-mi plac femeile care se aranjeaza in oglinda retrovizoare in loc sa plece de la semafor.

21. Nu-mi plac femeile care nu stiu sa mearga pe tocuri, dar totusi se chinuiesc pana curg apele de pe ele.

22. Nu-mi plac femeile care tipa si se cearta in mod constant, mai ales in public.

23. Nu-mi plac femeile care se despoaie si-si pun pozele pe internet.

24. Nu-mi place fata de la pagina 5.

25. Argintul nu se poarta in acelasi timp cu aurul si invers.

26. Nu-mi plac multe altele…