Ok. Am multe nelamuriri. De exemplu, nu stiu la ce folosesc toate butoanele de pe aici. Alta nedumerire ar fi ca habar n-am cu ce se mananca un blog. Nu am intentia si nici rabdarea necesara pentru a citit alte bloguri sau a cauta instructiuni de folosire. Deci cum fac? Ce fac? La ce folosesc blogurile? Am poposit si eu pe aici mai mult din plictiseala (rara ce-i drept, dar tot plictiseala se cheama). Am spus niste povesti mai mult sau mai putin fictive, dar la ce bun? Cica ar fi un Blogfest (dupa nume banuiesc ca e un festival, ceva), cica ar fi oameni care altceva nu fac toata ziua decat sa bloguiasca in prostie. Nu am de gand sa ma numar printre acestia. De altfel, nici talent de bloguit n-am.

Am intrebat un blogger de ce n-are alta treaba. Chiar asa TARE e sa scrii online? Oricum vorbesti singur… am putea incadra bloguiala in patologia psihiatrica in anumite cazuri. Aici cred ca am sanse sa ma incadrez. Istoricul meu medical si familial imi confera o predispozitie cel putin acuta.

Bun, deci bloguim. De ce bloguim? Cica pentru ca am avea prieteni/rude/cunostinte care ne citesc randurile in perioadele de plictis. Mi s-a mai sugerat ca „sa stie si cunostintele ce am mai facut, pe unde am mai fost”. Da, minunat. Inca putin si scoatem carti. Oare cunostintele astea sunt interesate de ce scriu bloggerii? Ma intreb cate ore si petrec acesti oameni pentru a tasta pe aici.

Eu nu mi-am anuntat nici o cunostinta ca as scrie real in mediul virtual pe undeva.

Mi-a mai sarit in timpan si termenul de „blogosphera”. Suna a secta. Cum faci sa aderi la blogosphera? E suficient sa scrii sau trebuie sa si citeasca cineva?

Bun. Reclama ar mai fi alt motiv de bloguiala. In spiritul marketingului, traiasca blogurile! Nu am la ce sa fac reclama, cui sa-i fac reclama sau de ce.

Concluzie: Cunostinte care sa citeasca ce scriu nu am (pentru ca am anuntat pe nimeni si nici nu intentionez), reclama nu fac, la „chestii” blogospherice nu particip… ce ar mai fi? Ajung la concluzia ca habar n-am ce caut aici. Nici plictiseala nu-mi alunga, nici satisfactie nu-mi aduce.

Voi de ce bloguiti? Care voi? Habar n-am… voi, cei care dati click din greseala pe aici. Nu aveti ce gasi, nici ce castiga.

Am mai poposit pe un blog in care titularul isi impartasea de zor ideile despre viata si femei (nu prea placute de unii). Dupa cateva zile a primit si ceva comment-uri pline de injurii. Nice… deci am si aceasta superba ocazie: de a fi injurata gratios in functie de ce scriu. Pana acum n-am avut parte de nici un comment, fie el bun sau rau. O fi bine? O fi rau?