Rectific, reclama de la Kinder este mic copil pe langa oripilanta reclama la zaharul Lemarco (parca). Norocul meu ca nu ma uit la tv de obicei, ca as fi borat de mult.

In afara de faptul ca Florin Piersic este greata mea numarul 1, toata reclama pute a toxiinfectie alimentara, voma, greata, bube, sila. Nici macar Stefan Banica nu mi-e mai antipatic decat Florin Piersic. Iar pe Banica nu-l inghit nici cu 3 lamai. Pe zahar n-am de gand sa ma pun gura prea curand si nu-mi explic cine mama mea face reclamele astea sinistre si de ce au pus libidinosenia aia de om, ca mi se intoarce stomacu’ pe dos. O reclama cu pedofilu’ ala ne mai lipsea… ca in rest la avem pe toate. Nici tort nu mai mananc prea curand. Imi vine sa vomit. Asa am impresia ca asta violeaza muieri noaptea prin tufisuri…

De fapt, acum imi dau seama, am impresia ca toate reclamele la acest zahar sunt realizate de acelasi oligofren.